Rainbowcake
Avslutat medlemskap
Vi får komma överens om ett datum som passar för dom flesta då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nu får du hitta på ett nytt datum men om jag och hobbe ska kunna komma så ta det mellan den 18-27
jag sätter ett datum för er som kan till lördagen den 23/5 vi träfas i badhusparken kl 11.00 har någon några ider på chema för dagen?
jag kommer att ta med mig ett blixt agregat för er som vill testa detta ute
((nä peppe inte du)) skojjade bara!! i övrigt så kan vi väl plåta gäss i frånvaro av dom så går det lika bra med YES från lidl
eller nått annat fult huvudsaken vi har kul och får snacka foto
////Björn
Att antingen sätta ut tiden lite eller att koppla eran gps till tråden som uppdaterar vart ni är hela tiden kommer ju underlätta jobbet för mig att hitta igen er
Men bara man har en hyffsad koll på vart ni kommer hålla hus så kan vi nog ta och ansluta när man vaknat. Hoppas sambon e ledig då åsså.
/lars
Ja, det var ju smart om det inte finns möjlighet till GPS så är det ju bara att ta någons nummer här, tillexempel björns
Sambon din får väl ta ledigt annars :O
det är jag som är sambon Och det är min lediga helg men jag har inte fått schemat över den veckan ännu. Man vet aldrig ibland blir det jobb flera helger på raken. men jag hoppas att jag kan hänga på. Vore väldigt skoj!
Ansluter mig till tråden, som det ser ut nu är jag ledig den 23:e och då hänger jag gärna med ut med kameran! =)