Annons

Fototräff i Jämtland

Produkter
(logga in för att koppla)
styra upp detta lite mend en fika kväll

en kul foto dag men alla möjliga teman på tapeten ska vi ha helt klart
jag kan tesx ta med mig portabla studioblixtar för den som vill prova sånna som inte gjort det.

tror även jag kan släpa med mig en rätt så erfaren modell om nån vill testa på att plåta modell.

men vi kan väl ta och träffas nästa vecka en kväll i östersund och planera nått nån som har någon ide på var vi kan träffas 20 eller 21 går bra för mig

för den som är utan kamera för tillfället har jag alltid med mig ett par hus extra ..

ja då är det bara ett datum då skulle måndag kväll den 20 kl 17funka jag ska in till östersund då om allt blir som planerat

Jag är alldeles jätteny här men skulle också gärna vara med, då det kan vara roligt att hitta nya inspirationskällor!

Jo tror lördag blir bättre för mig med.

Hoppas ingen har något emot min ålder på snart 17 år.. :(
Nu har jag inte hunnit läsa vad alla dom andra har svarat dig, men jag själv tycker att det är fruktansvärt illa att en 17-åring skall vara med eftersom du kommer påminna mig om hur fruktansvärt gammal jag själv är.

Nejdå. Jag skojar bara med dig.
Ärligt talat har jag av erfarenhet den åsikten att det många gånger är just de yngre som slår de etablerade fotograferna på fingrarna, både vad gäller fototeknik och bildinnehåll.

Det skall bli kul att få "gräla" med dig över en öl på träffen.
Oj. Förlåt. Du är ju bara 17 så det blir saft och bulle för din del - sjutton osså ;)

Lite farligt kommer det bli för dig om det visar sig att du är bildskön. Med tanke på att jag numer i princip helt gått över till modellfotograferande så är ju risken väldigt stor att jag i så fall kommer kidnappa dig och ha dig för mig själv under träffen, och gärna under de kommande femtio åren efter träffen med :p

Sådär. Har du nu inte blivit rädd än så tycker jag att du skall komma på träffen och ha din kamera med dig. Jag lovar att jag skall skydda dig mot alla hemska gamlingar som är där. =)

18 funkar fint för mig
Med tanke på att det är du som kommer köra mig så måste jag dessvärre tala om att 18 inte känns bra för min del. Kan vi göra en smärre justering och säga 18:03 istället?

Haha vad härlig du är Hobbe :)

Ska göra allt vad jag kan för att hinna dit efter skolan eller så kan jag hoppa över skolan den dagen, har ju trotts allt bara foto kurs på måndag, kan hälsa lärarn att jag ska ut och fota istället.

Kommer säkert bli jätte roligt. dock så har jag lidit av social fobi under många år, som jag nästan blivit av med, men en träff skulle nog vara bra för mig, plus att det är intressant och kul att lära känna folk med samma intresse. Jag kanske är lite blyg där i början, bara så ni vet och inte tror att det är nåt fel på mig :p

aldrig

Nu har jag inte hunnit läsa vad alla dom andra har svarat dig, men jag själv tycker att det är fruktansvärt illa att en 17-åring skall vara med eftersom du kommer påminna mig om hur fruktansvärt gammal jag själv är.

Nejdå. Jag skojar bara med dig.
Ärligt talat har jag av erfarenhet den åsikten att det många gånger är just de yngre som slår de etablerade fotograferna på fingrarna, både vad gäller fototeknik och bildinnehåll.

Det skall bli kul att få "gräla" med dig över en öl på träffen.
Oj. Förlåt. Du är ju bara 17 så det blir saft och bulle för din del - sjutton osså ;)

Lite farligt kommer det bli för dig om det visar sig att du är bildskön. Med tanke på att jag numer i princip helt gått över till modellfotograferande så är ju risken väldigt stor att jag i så fall kommer kidnappa dig och ha dig för mig själv under träffen, och gärna under de kommande femtio åren efter träffen med :p

Sådär. Har du nu inte blivit rädd än så tycker jag att du skall komma på träffen och ha din kamera med dig. Jag lovar att jag skall skydda dig mot alla hemska gamlingar som är där. =)

Med tanke på att det är du som kommer köra mig så måste jag dessvärre tala om att 18 inte känns bra för min del. Kan vi göra en smärre justering och säga 18:03 istället?

kan sträcka mig till 18.02 du tankar asg

vackra fotografer

såg just en bild på zandra som sa mig att hon passar på båsa sidorna om kamerahuset :)) bäst framför min ... hihi eller hur det nu var

18.02 mån är vi där om vi så ska bli ensamna hobbe och jag ska medela några fler killar inne i stan som inte sett detta med så kan dom hänga på

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar