Annons

Fototräff i Jämtland

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur blir det framöver, skulle man kunna hitta på något?
Eftersom jag inte hade möjlighet att vara med förra gången så vill ju jag självklart att man anordnar en till träff :eek:

Har nu en nytagen profil bild för er som är intresserad av att se vem fan jag är egentligen :p
 
Jag kommer gärna på träff men ska först gå klart fotografisk bild C. Vi ska ha utställning på Folkets Hus snart. Efter det så gärna nån fototräff.

//Peter
 
ja

nu får du hitta på ett nytt datum men om jag och hobbe ska kunna komma så ta det mellan den 18-27
 
Jaha, tur man ramlar in här efter låååång frånvaro från forumet och se att det kan finnas lite fototräffar här i stan. Jag och flickvännen är förmodligen intresserade att ansluta till en fototräff med inslag av fika ;) det beror lite på när då jobbet för oss kan stjälpa vissa dagar.
Men vi kan behöva både muntra tillrop, inspiration och kunskapsdelning inom området =)

/larson
 
nu får du hitta på ett nytt datum men om jag och hobbe ska kunna komma så ta det mellan den 18-27

Jag kan också vara med mellan de datumen.

Sen är det bara att höra av sig redan den här veckan då jag har deklarerat klart - är förkylningsfri och har laddat kamerabatterierna... :)

/Lars
 
hello ny tid blir

jag sätter ett datum för er som kan till lördagen den 23/5 vi träfas i badhusparken kl 11.00 har någon några ider på chema för dagen?
jag kommer att ta med mig ett blixt agregat för er som vill testa detta ute
((nä peppe inte du)) skojjade bara!! i övrigt så kan vi väl plåta gäss i frånvaro av dom så går det lika bra med YES från lidl
eller nått annat fult huvudsaken vi har kul och får snacka foto
////Björn
 
jag sätter ett datum för er som kan till lördagen den 23/5 vi träfas i badhusparken kl 11.00 har någon några ider på chema för dagen?
jag kommer att ta med mig ett blixt agregat för er som vill testa detta ute
((nä peppe inte du)) skojjade bara!! i övrigt så kan vi väl plåta gäss i frånvaro av dom så går det lika bra med YES från lidl
eller nått annat fult huvudsaken vi har kul och får snacka foto
////Björn

Ok. Till lörd. 23/5, men från när? Från nu på onsdag passar mig bra. :p
Jag lär ta med mig åtminstone en av mina hundar...
 
Damn, jag jobbar natt fredag och lördag så jag ligger tyvärr nog å sover kl.11 den lördagen :( annars hade det varit kul att komma in. Jag får sträva efter att komma nästa tillfälle. Men vill gärna lära mig mer om blixt-foto ute åsså ju =)

/Larson
 
Goddag!
Satt och kikade lite i forumet här på FS och hittade denna tråd. Jag har länge funderat lite över en fototräff i Östersund, så det var tur att jag hittade hit :)
Jag anmäler mig gärna till nästa träff om det inte krockar med jobbet!

/Jonas
 
Låter som en bra idé.

Man kanske kan ta en senare tid för dom som ligger och sover? Eller så bestämmer man ett schema som du sa. Så folk vet vart vi håller till just då dom vaknar.

Tipsa gärna om forumet till andra :)



Mvh Annelie
 
Att antingen sätta ut tiden lite eller att koppla eran gps till tråden som uppdaterar vart ni är hela tiden kommer ju underlätta jobbet för mig att hitta igen er ;)
Men bara man har en hyffsad koll på vart ni kommer hålla hus så kan vi nog ta och ansluta när man vaknat. Hoppas sambon e ledig då åsså.

/lars
 
Att antingen sätta ut tiden lite eller att koppla eran gps till tråden som uppdaterar vart ni är hela tiden kommer ju underlätta jobbet för mig att hitta igen er ;)
Men bara man har en hyffsad koll på vart ni kommer hålla hus så kan vi nog ta och ansluta när man vaknat. Hoppas sambon e ledig då åsså.

/lars

Ja, det var ju smart :) om det inte finns möjlighet till GPS så är det ju bara att ta någons nummer här, tillexempel björns :)

Sambon din får väl ta ledigt annars :O
 
Ja, det var ju smart :) om det inte finns möjlighet till GPS så är det ju bara att ta någons nummer här, tillexempel björns :)

Sambon din får väl ta ledigt annars :O

det är jag som är sambon ;) Och det är min lediga helg men jag har inte fått schemat över den veckan ännu. Man vet aldrig ibland blir det jobb flera helger på raken. men jag hoppas att jag kan hänga på. Vore väldigt skoj! :)
 
Ansluter mig till tråden, som det ser ut nu är jag ledig den 23:e och då hänger jag gärna med ut med kameran! =)
 
Här kommer en inbjudan till fotoutställning på temat Action Rörelse och Frihet. Det är jag och mina kasskamraters avslutningsutställning för Fotografisk bild C som ställer ut. Så ni är hjärtligt välkomna på vernissage på Folkets Hus i Östersund onsdag den 13 maj mellan kl 18 och 21 Arnlotlokalen. För den som inte kan komma på vernissagen så kommer bilderna att hänga upp c:a 2 veckor inne på Folkets Hus i stora entreén eller vad man ska kalla det.

Välkomna ska ni vara.

Jag ska försöka komma till träffen sen men är lite mycket nu med slutet av skolan och så. Låter superkul med fototräffar.. kommer sakna det nu när skolan tar slut.

//Peter
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.