Annons

Fototräff i Jämtland

Produkter
(logga in för att koppla)
Föresten Hobbe... jag tror inte jag behöver oroa mig för kidnappning under måndagen, då jag varken är vacker eller har bra kropp.. tvärt om och då menar jag allvar.

såg just en bild på zandra som sa mig att hon passar på båsa sidorna om kamerahuset :)) bäst framför min ... hihi eller hur det nu var

18.02 mån är vi där om vi så ska bli ensamna hobbe och jag ska medela några fler killar inne i stan som inte sett detta med så kan dom hänga på

Med photoshop kan vem som helst passa framför ;) Jag föredrar att stå bakom faktiskt.

Finns det något intresse av att ha en fototräff, kanske i Östersund? Man kan ju tillexempel träffas på nåt fik, åka iväg nånstans för att ta lite bilder, kom gärna med förslag :)

Mvh
Annelie

Hade det inte varit så långt att åka så.. ;)

En kanske litet avvikande fråga,
finns Café Slalom kvar på Frösön..?

/Bengan

Fick precis reda på om jag kan komma dit imorgon.. och det kan jag tyvärr inte :( just måndag är den knivigaste dagen för mig och jag har nästan aldrig tid att göra något då..
Nästa träff om det blir sådan så hoppas jag verkligen att jag har möjlighet att vara med.

Hoppas ni får trevligt imorgon, ni får gärna berätta här på forumet hur det gick :) och kanske lägga upp några bilder här som togs under kvällen

Osis, vilken dag föredrar du istället för måndag framöver då?
Tar vi några foton får vi se till att få upp dem här. :eek:)

Bengan:
Café slalom åkte vi till på 70-talet. Först åkning i Gustavsbergsbacken och sedan några åk i Ladängen ... därefter varm choklad och kanelbulle på Café slalom. Fiket var kult! Det var en äldre dam som drev fiket under många år. Nu är tyvärr både Ladängen med sin replift och cafét borta. Någon insåg att fiket hade ett kulturellt värde så nu står viss inredning på Jamtlis museum till allmän beskådan och fungerar faktiskt som café.

Misstänker att du fikat på "originalfiket" på Frösön Bengan!?

Osis, vilken dag föredrar du istället för måndag framöver då?
Tar vi några foton får vi se till att få upp dem här. :eek:)

För mig passar det bäst på fredag och på helger, helgerna går väl allra bäst ändå :p

Tycker ni ska ta en bild på gänget :) så man får se folket som var intresserad och kom

Tyvärr verkar det inte som om jag har möjlighet att komma heller :eek:( Kanske om jag har tur men tveksamt.
Får hålla tummarna för att nästa gång funkar bättre. Till dess tänkte jag bara nämna att för er som ev åker från de södra delarna av länet så kan jag säkert plocka upp de som vill efter 45:an eftersom jag åker från Klövsjö.

Ha det så hörs vi!

/Micke

Hejsan

Trevligt om det blir lite fototräffar. Kan tyvärr inte själv komma denna gång men gärna någon annan gång. Går i skola på måndag kvällar. Hoppas ni andra får det trevligt och ser fram emot en rapport samt lite bilder. Hmm kanske skulle haft en Jämtlandspool eller något på fotosidan. Hur funkar det?

Ha det så skoj på första träffen.

//Peter

hihi

hoppas då att det kommer nån mer än hobbe så slipper jag lägga upp en bild på honom ensam det vore ju lite vardagligt av mig dvs han ligger ju på ett par gig bilder på min hd redan

Tycker ni ska ta en bild på gänget :) så man får se folket som var intresserad och kom

Självklart laddar vi upp en bild på gänget. Sex stycken blev vi.
Får passa på att tacka för en trevlig stund på Tages. :)

Vi pratade lite om att ta nästa träff i maj någon gång.
Trots det hoppas jag på lite spontana fototräffar fram tills dess.

/Lars - längst till vänster i bild.

Bilagor

• Tages.jpg
    Tages.jpg
    89.6 KB · Visningar: 319
Senast ändrad:
det var en riktigt trevlig stund jag hade ju med mig en modell som jag plåtat starxinnan vi gick till tages som också tyckte det var en kul grej och hoppas på mer uppslutning nästa gång.

det blev på tal om att visa ville få testa på att köra lite blixt ljus ute på modell nån dag kom med ett förslag på dag så ska vi se vad jag kan ordna framöver

Självklart laddar vi upp en bild på gänget. Sex stycken blev vi.
Får passa på att tacka för en trevlig stund på Tages. :)

Vi pratade lite om att ta nästa träff i maj någon gång.
Trots det hoppas jag på lite spontana fototräffar fram tills dess.

/Lars - längst till vänster i bild.

Oj, vad trevligt det ser ut :) önskar att jag kunde ha varit där.
Du Lars är till vänster.. vilka är resten då? har ju ingen aning hur någon som skrivit här ser ut :)

Nästa träff hoppas jag verkligen att jag kan

Oj, vad trevligt det ser ut :) önskar att jag kunde ha varit där.
Du Lars är till vänster.. vilka är resten då? har ju ingen aning hur någon som skrivit här ser ut :)

Nästa träff hoppas jag verkligen att jag kan

jag sttter närmast till höger brevid mig en modell från östersund som följde med brevid lars sitter hobbe sedan är det philip rasteby tror jag stavde hans namn rätt bakom kameran är det Peter Hedman http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=56707

Senast ändrad:
jag skulle ju vara där... glömde tyvärr bort tiden i glädjeruset på MCn... Men nästa gång ska jag försöka hålla koll på tiden!
Ser ju ut som ett trevligt gäng, o de e ju bra.

förslag

någon som har ett förslag på nåt nytt datum frö fortsättnings trägg då ute med kamera och fika då gäran i mitten av maj ??????

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar