Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sista bilden för mig idag, kanske kommer upp med fler om ni vill sen men nu vill jag se era bilder! :)
 

Bilagor

  • gruppbild-2.jpg
    gruppbild-2.jpg
    78.6 KB · Visningar: 119
henrikgbg skrev:
Ifall någon av er alla trevliga känner för det, så är ni mer än välkomna att komma över till mig i veckan så kan vi se om vi med knep o knåp kan få ordning på allt!
Skulle kunna hjälpa till om det behövs men det får bli tis eller nått då(?).
 
Jäkligt härlig macrobild!
Vid första sekunden jag tittade på bilden tyckte jag skuggan kändes konstig, men när ögat kommit mer till liv (pecis vaknat!) så inser jag att den passar in och gör att pistillen kommer mer i centrum!

Bra bild!!
 
Tack igen för igår, det var jätte trevligt att träffa er och gå ut och fota lite.
Ni har har redan visat några fina bilder här, några av mina kommer snart har inte ens kollat på dem.
Ha det gott

PS. Härligt makro bild Per!
 
Det var kul att träffa er igår och tur med vädret som vi hade dessutom..! Hoppas kunna följa med nästa gång också. Snygga bilder utlagda här. =) Jag ska gå igenom mina bilder lite bättre få se om jag har något att bidra med.
Mvh Sofia
 
Har mailat fotosidan.se nu för önskemål att kunna få en bildpool för alla bilder vi tar på våra fototräffar!

Uppdaterar här på forumet så snart jag får svar!
 
Har uppdaterat infon på min sida i eftersträvan att fler ska se att vi finns, om ni vill får ni gärna hänvisa med lite info på er egen sida och länka till mig!
 
henrikgbg skrev:
Har mailat fotosidan.se nu för önskemål att kunna få en bildpool för alla bilder vi tar på våra fototräffar!

Uppdaterar här på forumet så snart jag får svar!

En enkel fråga: Varför inte använda sig av Foto-Västs pool?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.