Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjena Jan!
Tyvärr ser jag ditt inlägg först nu, hade det vart tidiare på dagen så skulle jag hängt på!

Hoppas du kan komma till fototräffen som är om en vecka!
 
Snart så ses vi!

Glöm inte! Söndag 1/4 13.00 kopparmärra.

Så hur många blir vi nu totalt? om alla som sagt ja att dom kommer så borde vi bli 10-15 st tror jag! (inte orkat räkna!)

Blir du sen eller något: slå mig en signal så guidar jag dig dit vi är!

Mitt nummer: 0733 - 80 90 83


Ha det gott!
 
alltså, jag skäms nu, bara så ni vet ;)...

men var ligger kopparmärra?

Jag är nästan säker på att jag kommer, nästan.
 
Hej ..Alla
Kan man tolka denna tråd som att det kommer att vara folk vid kopparmärra den 1/4 kl.13.00 ?..
eller är det botaniska som gäller ..?
Mvh Patrik
031-3223256
 
Hej Patrick!

1/4. 13.00 Kopparmärra.
Efter uppsamling blir det en fika någonstans! Efter det så drar vi ev en fotovända någonstans. Botaniska ligger som förslag.
 
solvargen skrev:
Mikael.
Kopparmärra är Karl den 12:e statyn vid Kungsportplatsen.
Mvh Thomas

Jag är inte helt säker, men jag tror att det är Karl den 9:e.
Är nästan helt säker på att jag kan komma på söndag i alla fall. Hoppas vädret håller i sig. Om det ösregnar skulle vi kunna gå in i Palmhuset i Trädgårdsföreningen och fota.
 
henrikgbg skrev:

1/4. 13.00 Kopparmärra.
Efter uppsamling blir det en fika någonstans! Efter det så drar vi ev en fotovända någonstans. Botaniska ligger som förslag. [/B]

Botaniska är fint, men det ligger ju rätt långt bort från Kopparmärra. Man kanske kunde fota på stan kring Avenyn, Brunnsparken och Storan och inne i Trädgårdsföreningen i stället? Och ta Botaniska en annan gång?
 
Det ser ut som om jag stannar här en bit in i nästa vecka så jag kommer med på söndag.

Glöm inte bort Chalmers Big Jump Open imorgon. http://www.cbjo.com/ Det är alltså en tävling för snowboard och skidor, 50m från spårvagnshållplatsen Chalmers.

Idag när jag cyklade hem så körde de dit snö från ishallar runtomkring. Så nu är det bara att hoppas på att natten blir kall :)

1030 drar kvalet igång och 1430 är det finaler.

Niklas
 
Ellix skrev:
Jag är inte helt säker, men jag tror att det är Karl den 9:e.
Är nästan helt säker på att jag kan komma på söndag i alla fall. Hoppas vädret håller i sig. Om det ösregnar skulle vi kunna gå in i Palmhuset i Trädgårdsföreningen och fota.
Ja,där ser man..otroligt dåligt av mig..har lite svårt för dessa alla konungar från förr i tiden.
Mvh Thomas
 
solvargen skrev:
Ja,där ser man..otroligt dåligt av mig..har lite svårt för dessa alla konungar från förr i tiden.
Mvh Thomas



När ni ändå e där så kan ni kolla om det är en märr ... (Har hört att det ska va en Hingst)
Har ju inte med eran foto dag å göra , men hoppas ni får en trevlig dag ... !
M.v.h.
Anders.
 
Ellix skrev:
Botaniska är fint, men det ligger ju rätt långt bort från Kopparmärra. Man kanske kunde fota på stan kring Avenyn, Brunnsparken och Storan och inne i Trädgårdsföreningen i stället? Och ta Botaniska en annan gång?

absolut, botaniska är bara ett förslag som kommit upp tidigare i disskutionen. Alla förslag är välkomna!

Främst så ser vi vad vädret, tid, lust och ork erbjuder för möjligheter!
 
solvargen skrev:
Ja,där ser man..otroligt dåligt av mig..har lite svårt för dessa alla konungar från förr i tiden.
Mvh Thomas

Undrar vad den här hade hittat på för att förtjäna en staty? Skulle inte förvåna mig om det var något folkplågande slag eller nåt... Kanske något att försöka gestalta med kameran (underifrån)?
 
Jag har åkt på någon slags jätteförkylning och har legat däckad hemma igår och idag. Så jag kommer nog inte...

/Andreas
 
samma här med förskylningen. Sprang omkring kallt klädd idag när jag fotade Chalmers Big Jump Open. Ligger nu och snörvlar
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.