Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Gersemi skrev:
och bra om vi redan nu vet var någonstans.. för behövs det biltransport osv..

Plats kommer utannonseras senare i denna veckan, ifall behovet av bil behövs så kommer jag lägga ut info om det så att dom som anmäler sig och är 100% på att dom kan komma även säger till ifall dom har bil!
 
Jag kommer att dyka upp, och behöver vi åka bil så har jag plats i min bil....

*liten fundering, skall alla träffar ligga i den här tråden, eller får vi lov att starta en tråd per träff, typ "Göteborg 2007-04-14".
 
Hej, skulle vara inte bättre att skaffa oss vår "eget" forum under [Intressegrupper och Klubbar]
Jag tror att man måste skriva till någon från Fotosidan eller något, men det skulle vara mycket enklare dessutom då kan vi skapa olika tråd och så...



- och när det gäller den 14:e jag är inte 100% än, men jag tror att jag kommer


Cheers!
 
ramphot skrev:
Hej, skulle vara inte bättre att skaffa oss vår "eget" forum under [Intressegrupper och Klubbar]
Jag tror att man måste skriva till någon från Fotosidan eller något, men det skulle vara mycket enklare dessutom då kan vi skapa olika tråd och så...



- och när det gäller den 14:e jag är inte 100% än, men jag tror att jag kommer


Cheers!

Iof finns ju FotoVäst.. som väl skall vara ett forum för fotointresserade i Göteborg med omkrets.. även om forumet verkar vara ganska tyst..

Så why not, kanske dags för ett Göteborgsfotokompisforum :)
 
Gersemi skrev:
Iof finns ju FotoVäst.. som väl skall vara ett forum för fotointresserade i Göteborg med omkrets.. även om forumet verkar vara ganska tyst..

Jo visst, men det beror väl främst på den vanliga FS-sjukan, nämligen tron "att det just jag gör är jag den första att göra. Så därför använder jag inte sökfunktionen efter inlägg eller ser mig omkring på sajten i någon vidare mening".

Foto-Väst är enkelt att använda sig av till både forum och bilder!
 
Kijana skrev:
Jo visst, men det beror väl främst på den vanliga FS-sjukan, nämligen tron "att det just jag gör är jag den första att göra. Så därför använder jag inte sökfunktionen efter inlägg eller ser mig omkring på sajten i någon vidare mening".

Foto-Väst är enkelt att använda sig av till både forum och bilder!

Nja, det tror jag kanske inte den här gången.. Det kanske helt enkelt är som så.. att man liksom jag själv när jag först fick höra om FotoVäst, trodde det var en egen liten förening.. där inte vem som helst som var medlem kunde starta trådar
 
Gersemi skrev:
Det kanske helt enkelt är som så.. att man liksom jag själv när jag först fick höra om FotoVäst, trodde det var en egen liten förening.. där inte vem som helst som var medlem kunde starta trådar

Icke! Det missförståndet nackar vi obönhörligt här och nu. Alla är alltså välkomna att starta en tråd i Foto-Väst om något fotokompisaktigt.
Och jag tror inte att Håkan Ringman gråter om poolen som han är värd för får ett större tillskott av färska och snygga bilder från en gemensam fotoutflykt i Göteborg.
 
Kijana skrev:
Icke! Det missförståndet nackar vi obönhörligt här och nu. Alla är alltså välkomna att starta en tråd i Foto-Väst om något fotokompisaktigt.
Och jag tror inte att Håkan Ringman gråter om poolen som han är värd för får ett större tillskott av färska och snygga bilder från en gemensam fotoutflykt i Göteborg.

Låter ju helt kanon, även jag trodde Foto Väst var en liten egen förening,
nu vet jag bättre.

Fotoväst är nåt helt annat, på min står det NIKON, Tack Mattias :)
 
JAVA skrev:
Fotoväst är nåt helt annat, på min står det NIKON.

Om det var min stavning du anspelade på så har mitt val av stavning sin grund i att jag helt enkelt följer stavnings- och språkregler enligt TT och Svenska språknämnden.
FotoVäst är fel med en stor bokstav mitt i, Foto Väst är ännu mer fel då det är särskrivning. Alltså får man skriva Foto-Väst om man nu inte menar plagget fotoväst som det kan stå Canon eller Nikon på.
 
Halloj igen allihopa!
Har missat en hel del på senaste har jag märkt. Blev upptagen dagen för den stora fototräffen förra söndagen tyvärr, och nu så har jag besök norrifrån och grejor.
Känns lite tråkigt att se allt man missade nu ju =(
Men nästa träff hoppas jag kunna närvara!

Tycker havet låter som en underbar idé för skymningsfoto! Var ute vid Hönö förra veckan, var riktigt fint där, om man gillar hamnområden. Bilden jag bifogar är just därifrån. (Ingen hejdundrans kvalité - hade lämnat kameran hemma, så fick ta mobilen som nödlösning..)

I och för sig så är ju hela Göteborgs skärgård otroligt vacker. Såväl i skymning som i dagsljus. Kan vara en idé för nästa fotoutflykt, ifall vädret tillåter...?
 

Bilagor

  • dsc00017_.jpg
    dsc00017_.jpg
    12.3 KB · Visningar: 173
Kijana skrev:
Om det var min stavning du anspelade på så har mitt val av stavning sin grund i att jag helt enkelt följer stavnings- och språkregler enligt TT och Svenska språknämnden.
FotoVäst är fel med en stor bokstav mitt i, Foto Väst är ännu mer fel då det är särskrivning. Alltså får man skriva Foto-Väst om man nu inte menar plagget fotoväst som det kan stå Canon eller Nikon på.

Syftade absolut inte på din stavning Kenneth.
Skulle givetvis satt en smiley eller liknande.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.