Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag försökte rädda det jag kunde i photoshop....som jag inte kan för 5 öre märkte jag *haha...men skall jag hålla på länge till så får jag inte ut några bilder alls...sååå jag kastar ut dem ändå & hoppas på bättre lycka nästa gång =)
 

Bilagor

  • fotos021.jpg
    fotos021.jpg
    64.6 KB · Visningar: 105
Äntligen lite tid att pyssla med bilderna! Tack för en jättekul fotoeftermiddag, allihop!

Här kommer en bild från trädgårdsföreningen.
 

Bilagor

  • mammorfisklgp.jpg
    mammorfisklgp.jpg
    86.4 KB · Visningar: 94
andw skrev:
När ni ändå e där så kan ni kolla om det är en märr ... (Har hört att det ska va en Hingst)
Har ju inte med eran foto dag å göra , men hoppas ni får en trevlig dag ... !
M.v.h.
Anders.

Kopparmärra? Nähä...
 

Bilagor

  • kopparmärra?lgp.jpg
    kopparmärra?lgp.jpg
    84.8 KB · Visningar: 92
Oj! fler o fler bilder! och mycket bra också!

Hur gör jag för att enklast ha koll på så att bilderna har rätt storlek för att komma in i forumet?
 
Vill ge Fabian en stor eloge och även tack för hjälpen här under eftermiddagen med min produktplåtning! Utan den hjälpen så vet jag inte hur jag löst det! STORT TACK!!
 
Tänkte just fråga dig hur det gick....skönt att det funkade med plåtningen =))

Jag brukar köra spara för webben i photoshop...& ställa in den högsta siffran till 400 pixels samt då se till att bilden inte är mer än 100kb...men det kanske finns nåt enklare sätt...
 

Bilagor

  • fotos002.jpg
    fotos002.jpg
    61.7 KB · Visningar: 106
Kul att se alla fina bilder! Ska langa upp ett gäng till lite senare i kväll av dem jag fick.
 
Vilken inspirerande fotopromenad! Det blev verkligen ett helt gäng bilder av det.

Några fler blad från Palmhuset måste jag ju ladda in:
 

Bilagor

  • bladdroppar!lgp.jpg
    bladdroppar!lgp.jpg
    88.5 KB · Visningar: 89
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.