Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Göteborg?
- Trådstartare Illerfantasten
- Start datum
Illerfantasten
Aktiv medlem
Ojoj!! Det verkar ha varit en kanonträff i söndags!! Får nog se till att hänga på nästa gång
Fick besök av min systerdotter i söndags så jag var tvungen att plåta henne lite sitället
Var på Fotomässan på lördagen också så jag var helt färdig hela söndagen
Fick besök av min systerdotter i söndags så jag var tvungen att plåta henne lite sitället
Var på Fotomässan på lördagen också så jag var helt färdig hela söndagen
MikaelKreutz
Aktiv medlem
henrikgbg
Aktiv medlem
MikaelKreutz skrev:
Palmhuset, en annorlunda vy.
OJ! den var häftig!
Skulle vilja ha en skiva med alla era bästa bilder från fototräffen! så Bränner jag ut varsin skiva från till alla som deltog!
Om ni kommer ha svårt att komma till nästa träff så kan ni skicka en skiva med snigelpost till mig!
Adress:
Carl-Henrik Trapp
Västra Andersgårdsgatan 12
417 15 Göteborg
ramphot
Aktiv medlem
henrikgbg skrev:
OJ! den var häftig!
Skulle vilja ha en skiva med alla era bästa bilder från fototräffen! så Bränner jag ut varsin skiva från till alla som deltog!
Om ni kommer ha svårt att komma till nästa träff så kan ni skicka en skiva med snigelpost till mig!
Adress:
Carl-Henrik Trapp
Västra Andersgårdsgatan 12
417 15 Göteborg
Skulle, det vara inte lika bra om de som är intresserad, delade deras bilder via nättet, typ rapidshare (upp till 100MB) eller något, så vi slipper att gå runt med massa skivor.
Mvh
/ram
henrikgbg
Aktiv medlem
ramphot skrev:
Skulle, det vara inte lika bra om de som är intresserad, delade deras bilder via nättet, typ rapidshare (upp till 100MB) eller något, så vi slipper att gå runt med massa skivor.
Mvh
/ram
Det är ingen dum idé!
Hur funkar det och kostar det något?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Carl-Herik, det bästa är nog om du startar en ny tråd så folk hittar tror jag. Vad sägs om havet någonstans?