Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Göteborg 14/4

Produkter
(logga in för att koppla)
henrikgbg skrev:
jepp, skicka kvitto m.m. till dom så får du tillbaka en slant, för 400:an så får du 700:- tillbaka, då är skillnaden 800:- mellan den och 350D, vilket känns som en självklarhet att välja.
Tror bla att 400:an har två sekunders fjärrstyrd slutare, vilket inte 350D har, något som stört livet ur mig sedan jag upptäckte det. har fler focuspunkter också, vilket inte är helt fel. Bara att få 2 MP mer än 350D gör prisskillnaden obetydlig i mina ögon!

Allright!
Ja det har du ju faktiskt rätt i... Då kanske dettrots allt blir en prålig 400:a som jag stod å dreglade på för ett par veckor sedan! =D
Tack ska du ha "Henke"!! ;)

Jaa, va bra att ni flyttar fram botaniska, då kan jag kanske hänga med ju, yay! =D
Är det ingen som har funderat på fjärillshuset föresten? (En annan dag självklart..)
Dit hade jag gärna gått för att fånga några bevingade skönheter på bild. Men det är ju hög- och låg-säsonger för fjärillarna med, har jag hört. Får la kolla upp det.

Rhythm skrev:
Allright!
Ja det har du ju faktiskt rätt i... Då kanske dettrots allt blir en prålig 400:a som jag stod å dreglade på för ett par veckor sedan! =D
Tack ska du ha "Henke"!! ;)

Jaa, va bra att ni flyttar fram botaniska, då kan jag kanske hänga med ju, yay! =D
Är det ingen som har funderat på fjärillshuset föresten? (En annan dag självklart..)
Dit hade jag gärna gått för att fånga några bevingade skönheter på bild. Men det är ju hög- och låg-säsonger för fjärillarna med, har jag hört. Får la kolla upp det.

Är inte helt 100 på det, men har inte fjärilshuset lagt ner för några år sedan?

Kan meddela att det ännu är ganska så sterilt i botaniska, föruton en och annan rododendron och några träd som stod i blomm men det är ju klart vitsippor finns det ju alltid gott om, om inte annat

Men det som blommade nu var klart värt att ta sig dit för att föreviga med kameran ska se om jag intekan lägga upp lite bilder om en stund.

Annars är jag nog på för en vända till i helgen om vädret tillåter och om någon har lust

Fabian Fogelberg skrev:
Hmm...då kanske man ska vänta lite till då(?).

Som det ser ut nu så är jag helt fulltecknad till helgen, ev, söndagen har jag ingenting planerat!

Annette: hänger du med o testar din nya kamera då? Vad kommer du köpa för gluggar till den?

Jobbar tyvärr hela jäkla söndagen, slutar inte förrän 23.30. Så så länge ni inte tänkt köra nattfoto så kan inte jag hänga me på söndagen iallafall =P

Henrik: Som jag skrivit till Thomas tidigare så har jag egentligen tänkt lägga gluggandet på is tills vidare, med tanke på att jag nu kommer köpa kameran helt ny. (kände lite annorlunda när jag kollade begagnat) Tänkt lära mig kameran ordentligt först och så. Har verkligen NOLL KOLL på objektiv. Några tips för framtiden angående just det kanske?

Hade ingen aning om att fjärilshuset lagt ner! =( Usch vad synd, var ju ett av favoritställena när man var liten.

Rhythm skrev:
Jobbar tyvärr hela jäkla söndagen, slutar inte förrän 23.30. Så så länge ni inte tänkt köra nattfoto så kan inte jag hänga me på söndagen iallafall =P

Henrik: Som jag skrivit till Thomas tidigare så har jag egentligen tänkt lägga gluggandet på is tills vidare, med tanke på att jag nu kommer köpa kameran helt ny. (kände lite annorlunda när jag kollade begagnat) Tänkt lära mig kameran ordentligt först och så. Har verkligen NOLL KOLL på objektiv. Några tips för framtiden angående just det kanske?

Hade ingen aning om att fjärilshuset lagt ner! =( Usch vad synd, var ju ett av favoritställena när man var liten.

Det är inte helt lätt med objektiv! jag har gått in o läst mycket recentioner på fotosidan och läser så mycket tester jag hittar på olika objektiv, har en bra förklaring på olika objektiv i en tidning hemma, kan ta med mig den vid tillfälle!

Allright, schysst! Då kanske även jag får lära mig lite om detta luriga fenomen. ;)
Nu ska jag iallafall börja dra mig neråt stan för att handla min kamera! *tjata*

LYCKLIG!!! >.<

Rhythm skrev:
Allright, schysst! Då kanske även jag får lära mig lite om detta luriga fenomen. ;)
Nu ska jag iallafall börja dra mig neråt stan för att handla min kamera! *tjata*

LYCKLIG!!! >.<

nice! vart kommer du handla den någonstans då?

henrikgbg skrev:
FOTOKLUBBEN!
FÖR DOM SOM ÄR INTRESSERADE KOMMER MÖTE SKE I BÖRJAN AV NÄSTA VECKA.

ALLA SOM VILL AKTIVT DELTA I PLANERINGSARBETET M.M. FÖR FRAMTIDA TRÄFFAR: ANMÄL ER I MIN GÄSTBOK!

Hur blev det? Fick ni till något intressant och spännande. Berätta för oss som inte var med.

Jan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar