Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
Slas
Aktiv medlem
Det är lite dött i den här tråden just nu. Tror att alla Gävlebor är lite insnöade.. höhö..
Är inte så fotosugen själv heller när det är massa minusgrader ute. Fast jag gissar att jag kommer att bli "tvingad" att ta lite bilder i några veckor nu.
Börjar på ABFs foto/framkallningskurs på Onsdag. Ska bli skoj att få lära sig framkalla lite S/V, har aldrig testat det förut.
//Danne
Är inte så fotosugen själv heller när det är massa minusgrader ute. Fast jag gissar att jag kommer att bli "tvingad" att ta lite bilder i några veckor nu.
Börjar på ABFs foto/framkallningskurs på Onsdag. Ska bli skoj att få lära sig framkalla lite S/V, har aldrig testat det förut.
//Danne
Midhrafn
Aktiv medlem
Just nu går det mycket tid till att bygga ny dator och när jag väl har varrt ledig från jobbet så har det vart töväder. Jag vägrar ta kameran och sticka ut på naturplåtning (vilket är vad som lockar mest just nu) när det ser ut som skånsk vinter. -10 och snö som hänger på grenar, byggnader osv är perfekt. Var dock ut en sväng i gårdagens fina ljus, inga djur men lite stämningsfulla bilder i varje fall. Som vanligt, väl hemma, så dyker det upp en massa rådjur på baksidan. Hann inte få på mig skor ens så jag hamnade nertryckt i en snödriva mot tujahäcken i bara strumpor. Det var kallt. Helgen ska tillbringas i Åmot, hoppas jag hinner med nå't mer än att hugga ved då;-) Kanske vargen kommer...
Senast ändrad:
sukram
Aktiv medlem
opejo skrev:
Fint väder är det också om än lite blåsigt,
så det kan tänkas att jag dyker upp.
Ja gör det! vore skitskoj med nån mer.
Skoj överhvuudtaget att nån hann svara med detta korta varslet =)
Slas
Aktiv medlem
Hmm, 10 minuter kvar..
Fast jag tänkte ändå dra mig mot högskolan, såg att det var öppet hur i biblioteket idag fram till kl 14.. Det verkar ju vara en fin byggdnad. Nu är det ju öppet när som helst iofs, så jag kanske letar reda på er bland änderna istället.
Det har ju "slutat" blåsa och solen skiner, så ut ska jag hur som helst..
Fast jag tänkte ändå dra mig mot högskolan, såg att det var öppet hur i biblioteket idag fram till kl 14.. Det verkar ju vara en fin byggdnad. Nu är det ju öppet när som helst iofs, så jag kanske letar reda på er bland änderna istället.
sukram
Aktiv medlem
Slas skrev:
Hmm, 10 minuter kvar..
såg du oss inte? =)
Slas
Aktiv medlem
sukram skrev:
såg du oss inte? =)
Hmm, nix.. Var det ni som satt och fikade i Lekparken? Gick och tittade om jag skulle se några fågelfotografer, men den ende jag hittade var en kille som fotade vattnet vid kraftverket.
För min del blev det rörliga bilder, fick för mig att jag skulle göra en liten "vårfilm"
sukram
Aktiv medlem
Slas skrev:
Hmm, nix.. Var det ni som satt och fikade i Lekparken? Gick och tittade om jag skulle se några fågelfotografer, men den ende jag hittade var en kille som fotade vattnet vid kraftverket.
För min del blev det rörliga bilder, fick för mig att jag skulle göra en liten "vårfilm"
Var det en ensam kille? vi var där och fotade lite, fast då var vi ju 3st.
Ang lekparken vet jag inte, möjligtvis tommy då =)
Midhrafn
Aktiv medlem
Det var jag som satt och fikade i parken, tillsammans med två främlingar som också rastade barnen i lekparken. Markus och Peter hade precis lämnat då. Du kom och gick med kameran på stativet. Synd jag inte känner igen dig till utseende.
Förutom oss tre var det minst två fotografer till som smög runt och tog vårbilder. Vart inga bilder på sällkapet för min del med den osmidiga gluggen monterad så jag visar upp denna snubbe istället.
Förutom oss tre var det minst två fotografer till som smög runt och tog vårbilder. Vart inga bilder på sällkapet för min del med den osmidiga gluggen monterad så jag visar upp denna snubbe istället.
Bilagor
Slas
Aktiv medlem
Hehehe..
Tjo, kanske kan bli någon bild i helgen.. Om tiden räcker till. Men nog är det lite fint när solen skiner in genom fönstret.. Ser knappt något alls på skärmen (sitter på jobbet)
Själv har man ju börjat lära sig att kopiera S/V, så det blir nog endel sådant i sommar. Ska ju inte slita på digitalkameran i onödan..
Tjo, kanske kan bli någon bild i helgen.. Om tiden räcker till. Men nog är det lite fint när solen skiner in genom fönstret.. Ser knappt något alls på skärmen (sitter på jobbet)
Själv har man ju börjat lära sig att kopiera S/V, så det blir nog endel sådant i sommar. Ska ju inte slita på digitalkameran i onödan..
sukram
Aktiv medlem
Hej!
Hur har ni det alla? =)
En fråga, en riktig longshot.. jag har beställt ett tokina 12-24 som jag skulle vilja lekt med i helgen då jag ska fota lite bilar, men tyvärr kommer det inte förrän nästa vecka, är det nån som har ett sånt här i gävle som vill ge mig chansen att testa det`?
Hur har ni det alla? =)
En fråga, en riktig longshot.. jag har beställt ett tokina 12-24 som jag skulle vilja lekt med i helgen då jag ska fota lite bilar, men tyvärr kommer det inte förrän nästa vecka, är det nån som har ett sånt här i gävle som vill ge mig chansen att testa det`?