Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
ambre skrev:
Kanske nått lite större, inte så säker på alla så många gillar Marduk, sen är det nog dessutom fotoförbud där ;)

Fotoförbud??
Då schiter jag i Marduk.
Ikväll är det Monstertruckshow på gavlerinken kl 19, tror jag. Skulle gärna gått på det men jobbar natt, men det kanske kan vara nå't för er andra att fundera på. Såg inte vad det skulle kosta.
 
Midhrafn skrev:
Fotoförbud??
Då schiter jag i Marduk.

Du fressten, dra ett mail till Vaple och fråga om du kan få fota Marduk!
Det tror jag att du kan få, för hemsidan etc!
Jag har även hans tel-nr om du vill ringa.
Jag ska inte fota, jag ska dricka bärs ;D
 
Hur var det nu igen.... alla fotografer emigrerade från Gävle den här hösten, har jag uppfattat det rätt? ;-)
 
Senast ändrad:
Jag finns kvar!

Men svårt att hinna med att fota nu, det blir mörkt så snabbt och helgerna går mest åt till att komma i kapp med sömn från resten av veckan.
 
Hej Linn trevligt att det är nån kvar ;-) Jag trodde nästan att alla hade emigrerat, det har varit väldigt lungt i den här tråden under en längre tid.
 
Klart vi lever..

Men det är ungefär samma här, mörkt, kallt och dystert den här årstiden + att jag har börjat hänga på ModellBilder och samtidigt leker lite med min nya videokamera..

//Slasen
 
jag kommer hem till Sandviken (från Lund) och kommer vara där från den 16:e december till typ 16:e januari ...
Vore skoj om vi kunde hitta på något skoj då!
fortsätt att leka rövare här, det gillar jag om inte annat
 
Roligt att se att det är fler som vaknat till,
årstid med mörker och rusk till trots ;-)

Är det någon som har lust att hitta på något så är jag beredd att hänga på :)
 
Såg i gårdagens AB att det pågår en fotoutställning på järnvägsmuseumet med start igår fram till 5/3.

http://www.banverket.se/templates/StandardTtH____9147.asp

Fler utställningar och events verkar vara på G under året då man firar järnvägen 150 år.

Idag tänkte jag passa på att fota lite änder, medans min son är på barnkalas, i boulognern så om någon har vägarna förbi så finns jag nog där ca 13:15 - 14:45. Skulle vara kul med lite sällskap i kylan.
 
Nu är det ju sådant väder att man inte vågar sig ut längre. Jag hoppas att du inte frös fast i boulongern och hittade många fina pensionärer *err* änder att fota..
 
Haha, det var rätt kallt men kanonfint ljus så tyvärr hängde det på fotografen att prestera bra bilder...ehum.
 

Bilagor

  • andstim.jpg
    andstim.jpg
    52.9 KB · Visningar: 225
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.