Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
Midhrafn
Aktiv medlem
Det är lite svårt att plåta bilar på ett sån't här event pga det är så mycket folk i farten. Jag kör på dokumentärfoto/minnesbilder av ett trevligt intresse.
Markus trodde att de kanske ställer ut bilar på torget tidigt på dan men jag vet inte hur det är med den saken. Annars skulle jag tro att det börjar surra igång lite smått på tidiga eftermiddagen. Jag har troligen min son med mig och han blir alltid sur när jag plåtar och pratar länge med kamrater och bekanta så jag kan nog inte uteslutande ägna mig åt att fota. Åker troligen ned vid 17 tiden och knallar runt lite och sen åkar han hem med min sambo vid niotiden. Vad jag gör efter det är inte bestämt ännu. Kanske blir att åka bil, eller möta upp med nå'n bekant för trevligt umgänge och fotande. Ta en bira och en whisky när mörkret krupit på. Man får se vad kvällen bjuder på. Var länge sedan jag körde fyllefotande kanske dags igen, det är skitkul tills man blir plakat och byter in kameran mot en flarra single malt;-)
Markus trodde att de kanske ställer ut bilar på torget tidigt på dan men jag vet inte hur det är med den saken. Annars skulle jag tro att det börjar surra igång lite smått på tidiga eftermiddagen. Jag har troligen min son med mig och han blir alltid sur när jag plåtar och pratar länge med kamrater och bekanta så jag kan nog inte uteslutande ägna mig åt att fota. Åker troligen ned vid 17 tiden och knallar runt lite och sen åkar han hem med min sambo vid niotiden. Vad jag gör efter det är inte bestämt ännu. Kanske blir att åka bil, eller möta upp med nå'n bekant för trevligt umgänge och fotande. Ta en bira och en whisky när mörkret krupit på. Man får se vad kvällen bjuder på. Var länge sedan jag körde fyllefotande kanske dags igen, det är skitkul tills man blir plakat och byter in kameran mot en flarra single malt;-)
Midhrafn
Aktiv medlem
Laddad med sjukt barn:-( Ska försöka greja barnvakt. Isåfall blir det nog att jag åker camaro en del av tiden men den parkeras nog för turer på trottoaren också. Markus-vi hörs på mob.telefon i morgon eftermiddag (tänkte möta upp med Danne lite också).
Laddade med lite älgfoto idag
Laddade med lite älgfoto idag
Midhrafn
Aktiv medlem
Jag hade hoppats på regn som skulle spricka upp i solsken med ljusa moln vid femtiden så att asfalten var blöt och jänkebilar med fint glittrande vattendroppar på motorhuvar och tak och så har vi asfalten förstås som blir mer svart när den är våt. Det var vad jag såg i mitt huvud när jag läste väderleken för några dagar sen. Som vanligt är jag väl förberedd och har inga reservideer;-) Kanske någon enstaka då.
Tobias Arvidsson
Aktiv medlem
Jag är på! kan få låna mitt isf, (nikon)...
sukram
Aktiv medlem
Hur går det för alla här? fotar ni inget? =)
själv var jag i norge och fotade bilar i lördags
http://www.mek.nu/wallpapers/wallpaper_04.jpg
själv var jag i norge och fotade bilar i lördags
http://www.mek.nu/wallpapers/wallpaper_04.jpg