Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kommer att vara vid Kärnans trappor(vid puben - Utposten) 10.00 imorgon...(såvida det inte regnar).

Hoppas att det dyker upp någon mer...
 
Tyvärr så sitter jag i möte hela lördag fm. med riksbyggen. Men det blir nog fint väder. Fast jag är rätt trött på foto, just nu.. tog 1780 bilder på 15 timmar i går. Man var rätt mör när man lämnade gömslet, efter nästan 16 timmar.

400mm räckte långt, när de passerade gömslet på 15-20 meters håll.
 

Bilagor

  • gi9y5769.jpg
    gi9y5769.jpg
    18.3 KB · Visningar: 155
En 4GB microdrive, som jag tömde efterhand.. totalt blev det 15,3GB data..så tre tömningar + ett nästan fullt kort.. Men det var många bildserier, där många går bort.
 
Ingen som ville fota idag...:-(

Jaja, ni får en ny chans imorgon...någon som vill hänga på?...Det blir inte förrän 13.00...förslag?

Själv tog jag mig upp på Väla motorgård och hittade denna 7 år gamla kille som det var fart i...
 

Bilagor

  • img_0697.jpg
    img_0697.jpg
    45.7 KB · Visningar: 143
Kakelgasten skrev:
Ingen som ville fota idag...:-(

Jaja, ni får en ny chans imorgon...någon som vill hänga på?...Det blir inte förrän 13.00...förslag?

Själv tog jag mig upp på Väla motorgård och hittade denna 7 år gamla kille som det var fart i...

Ber om ursäkt för att jag inte kom. Men du hade säkert roligt ändå Johan? Jag fick ett "uppdrag" att ta bilder åt en förenings brochyr.

Mvh Markus Asp
 
Tackar för inviten, Johan. Är väldigt sugen, men tyvärr jobbar frun så barnen får gå före.

Snygg bild på gokarten. Har aldrig provat att fota motorsport, välabanan var ett bra uppslag.

Ha så trevligt.
 
Elmia

Lite offtopic möjligen.

Men skall några Helsingborgare till Foto2005 på elmia 22-23 / april ??
 
Senast ändrad:
Jag med, men har troligtvis bilen full av medlemmar från fotoklubben. Kom gärna och hälsa på mig, så jag kan ta lite mingelbilder till FS-reportaget. Jag kommer att ha en svart fotoväst med Canon-logotype (vad annars ;)) på ryggen. Sitter säkerlöigen en fotosidan.se-keps på huvet med.
 
Hälsning från Helsingborg i dag kl strax före 14. Ett ypperligt vårväder.
 

Bilagor

  • crw_4818s.jpg
    crw_4818s.jpg
    48.8 KB · Visningar: 226
Oj.. det var inte illa Roland! En kamera som kan se in i framtiden. ;p

(Med hänvisning till tiden som inlägget är gjort och att det rör sig om idag 14:00)

Hehehe... Shit.. en sån kamera måste jag skaffa mig. Men din kamera har nog rätt, det ser fint ut än sålänge.
 
Jag är definitivt intresserad av fotosällskap i trakterna, fast jag bor i Munka-Ljungby, men det är ju bara ett stenkast ifrån...
 
Jeppe skrev:
Oj.. det var inte illa Roland! En kamera som kan se in i framtiden. ;p

(Med hänvisning till tiden som inlägget är gjort och att det rör sig om idag 14:00)

Hehehe... Shit.. en sån kamera måste jag skaffa mig. Men din kamera har nog rätt, det ser fint ut än sålänge.

Man har ju en Canon...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.