Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej,

vet inte hur ni har det med inläsning från minneskorten, eftersom jag är Helsingborgare själv så ville jag bara tipsa er om tråden här under...

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=39139

Det är ett minimalistiskt projekt som bara är tänkt att innehålla ett minimum för att möta upp för behovet att lätt läsa in från sitt minneskort i en läsare.

Mvh
Lennart
 
Om det är någon som är pigg på det så har ni denna lilla utflykt på lördag, garanterat fin natur och guidat av lokalbefolkning som kan varenda millimeter av bergen...

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=37903

Själv åker jag upp fredag kväll längs västkusten och övernattar i vindskydd där så jag är på plats i tid på morgonen. Tyvärr kan jag inte ta passagerare T/R eftersom jag fortsätter upp till Uppsala efteråt men plats i min bil finns upp dit i alla fall...

/Lennart
 
Känner att jag varit otroligt inaktiv i denna tråden på sista tiden, har jag missat många träffar... och vad är det som händer i helgen

// Anders
 
Tjenare Johan!

Jag är intresserad, men eftersom frun jobbar beror det lite på dag/tid plats osv. Vi kan väl se om fler är intresserade, så hakar jag på majoritetsbeslutet. ;)
 
Det rycker otroligt i min foto-gen.. har knappt fått lufta mitt nya macro... Så om regeringen bifaller så hakar jag gärna på.
 
OM det blir på söndag så är jag med kan inte fredag eller lördag.

Fredag , Studentfest =)
Lördag , Bröllopsfotograf =| Lite nervös =)
 
Grattis till uppdraget som bröllopsfotograf!
Hade själv det uppdraget för ett par år sedan. "Ensamrätten" i kyrkan och sedan tillsammans med en annan kille på festen. Visst var det lite pirrigt innan, men när man väl var igång var det bara...skitkul!
 
Arne S skrev:
Tjenare Johan!

Jag är intresserad, men eftersom frun jobbar beror det lite på dag/tid plats osv. Vi kan väl se om fler är intresserade, så hakar jag på majoritetsbeslutet. ;)

Samma här...flickvännen jobbar i helgen.
Jag kan både lördag/söndag...ska ta reda på vilken av dagarna som hon jobbar förmiddag/eftermiddag...I´ll be back under dagen med svar...:)


Har också ett nytt Macro som jag vill lufta Jeppe.
 
Ja, alltså jag var en tur bort mot Tjörnarp (5,5 mil från mig, 6,5 från helsingborg) där var en trevlig liten slingrande skogsväg med fin bokskog och ett övergivet hus/torp och lite andra godsaker som jag skulle vilja testa att göra något av. Men det kanske är för långt?
Fast packar vi in oss i Johans fina bil så blir det inte så dyrt ;)

Annars är jag öppen för det mesta... Hallands väderö kanske? Iofs. nästan lika långt att köra.....
 
Jeppe skrev:
Ja, alltså jag var en tur bort mot Tjörnarp (5,5 mil från mig, 6,5 från helsingborg) där var en trevlig liten slingrande skogsväg med fin bokskog och ett övergivet hus/torp och lite andra godsaker som jag skulle vilja testa att göra något av. Men det kanske är för långt?
Fast packar vi in oss i Johans fina bil så blir det inte så dyrt ;)

Annars är jag öppen för det mesta... Hallands väderö kanske? Iofs. nästan lika långt att köra.....

Hehe...jobbets bil...men ändock gratis att köra...:)
Låter som en spännande plats Jeppe.
Jag lämnar flickvän på jobb 07.00...så vi samlas?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.