PMD
Aktiv medlem
Aha. Då är det inte första gången jag hört talas om det, utan bara ett exempel på dåligt minne.Det stod i artikeln.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Då är det inte första gången jag hört talas om det, utan bara ett exempel på dåligt minne.Det stod i artikeln.
Eller en fantastisk photoshoppare. En del har dock hävdat i den här tråden att BP inte är en så värst duktig retuschör och att det är plättlätt att upptäcka att flera av hans bilder är montage.
Det här är första gången jag har hört talas om att Africa Geographic diskade BP efter att ha fått externa påtryckningar. Var kommer den uppgiften från?
Du kanske har noterat att jag har följt den här tråden eftersom jag har skrivit kommentarer i den? Kommentarer av den art som jag har citerat av dig är bara tröttsamma och bidrar inte ett dugg till en trevlig diskussion.Du har väl i ärlighetens namn inte missat det Per eller hur? Det blev ju snabbt ohållbart eller hur?
Samma himlar tyder på antingen dålig fantasi eller dåligt förråd av bilder.
Kolla gräs mot elefantbenen. Jämför med hur det ser ut mot himlen så ser du att himlen är maskad med en vanlig gradient, övre delen av grässtråna är genomskinliga. Om det varit disigt skulle det varit de som är långt borta som blev ...disiga.
Samma djur dyker upp i flera bilder.
Kanter ser fel ut.
Så, ja det är lätt att upptäcka även för de som inte är vana vid photoshoppade bilder.
Du kanske har noterat att jag har följt den här tråden eftersom jag har skrivit kommentarer i den? Kommentarer av den art som jag har citerat av dig är bara tröttsamma och bidrar inte ett dugg till en trevlig diskussion.
Se även inlägg #321.
Nej, det hade jag inte. Jag ställde en enkel fråga och jag fick ett rakt svar av Ola långt innan du skrev ditt svar i form av en kortnovell.Ja nu var det ju du som kommenterade mitt inlägg som du tydligen trodde jag helt tagit ur luften