KGS
Aktiv medlem
mmm... o lite gummi...sagan skrev:
magnesiumlegering
/kg som nog behöver sova ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mmm... o lite gummi...sagan skrev:
magnesiumlegering
Krom är inte heller direkt fult. Vem blir först med en DSLR med krom?KGS skrev:
Medge att svart e sexigt även på kamerahus...
/kg som sneglar mot en annan svart skönhet
Minolta!Linmajon skrev:
Krom är inte heller direkt fult. Vem blir först med en DSLR med krom?
...som optimerats för unik bildkvalitet
Du kan nog räkna med att den beter sig som F401, F50, F55, F60, F65, F75, F80 och D100. Dvs att ljusmätningen slår av.elohim skrev:
Nån som vet nåt huruvida D70 kommer vara bakåtkompatibel med gamla goda Nikkor MF-objektiv? Sitter på en drös såna
Det är säkert alldeles sant, skulle bli förvånad om någon enda fabrikant siktade på något annat. Sedan är det ju en fråga hur långt man når, men visst har Nikon kommit långt - precis som de övriga av våra olika vanliga favorittillverkare.Jeppe skrev:
Ojjj.. vad superlativen haglar här...
jimh skrev:
Du kan nog räkna med att den beter sig som F401, F50, F55, F60, F65, F75, F80 och D100. Dvs att ljusmätningen slår av.
Kim, använde du autofokus även till den här?sagan skrev:
jag tycker iaf inte att det är någon höjdare att ställa i fokusen manuellt med en sån liten sökare..det går, men det är träligt.
elohim skrev:
Allt som går är bra! Framförallt om man inte har råd att köpa objektiv för 10kkr och redan har en finfin uppsättning..
Lite ot, men grattis! Begagnad eller ny?jimh skrev:
Jag impulsköpte en D100 idag men kommer trots det inte att tveka att köpa manuella objektiv om jag skall köpa flera.