Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag beställde en kamera åt en kompis via Cyberfoto och skrev på skoj i meddelanderutan att jag ville ha en Bounty. När hon fick paketet så låg det en lapp med att dom tyvärr inte hade någon Bounty men hoppades att någon av dom 4 andra sorterna dom skicka med skulle duga! :)

Haha, jag blir tårögd =´)

Personalen måste helt enkelt trivas jättebra med tanke på den personliga service man får.
 
Det är många företag som skulle lära sig av detta, kundvård fungerar!
 
Jahaja, då var den första besvikelsen med CP kommen. Efter att ha beställt en Tamron 180 macroglugg som ny företagskund så kom paketet efter 2 arbetsdagar.... Dessutom utan Twix!!! Hur kan dom....?? Hur länge ska man behöva vänta? Var e min Twix...!?


Tack CP för kvalitet med både leverans och objektiv...!!


Som du ser ovan inlägg fick en kille 4 st godisar.. Så du blev tyvärr nog en av dom som blev utan för han skulle få dom fyra..

Så då är det bara dom två till som blivit utan godis vi väntar på..För den ena av dom fyra skulle han ju få. ..
 
Som du ser ovan inlägg fick en kille 4 st godisar.. Så du blev tyvärr nog en av dom som blev utan för han skulle få dom fyra..

Så då är det bara dom två till som blivit utan godis vi väntar på..För den ena av dom fyra skulle han ju få. ..

Hahaha, nejdå. Jag blev inte utan. Fick annat än Twix..... ;o)
 
Jag har upplevt nästan exakt samma sak som Johan. Jag hade en glugg som autofokusen bara lade av efter att han använt den en kortare tid. Jag åkte till Cyberphoto och fick en ny glugg i handen utan minsta problem. "Det här är inte ditt fel!" , sa dom bara.
Tummen upp för dem!
 
Handlar bara hos Cyber även om de sällan är billigast.. Ringer alltid och lämnar orderniställer för över nätet. Trevliga att prata med, aldirg några problem..
 
Lägger mig i listan som nöjd Cyberphoto-kund. Hade en blixt som gick sönder nästan precis ett år efter köp, hörde av mig och frågade om retur/service/reperation. Svaret blev: "Vi skickar en retursedel, är det inga märken på blixten får du en ny direkt. Har den en massa repor lagar vi den."
Hittade dock inte kvittot, men eftersom jag hade kvar orderbekräftelsen i datorn och jag ligger i deras system var det bara att tuta och köra ändå. 2 dagar efter att jag postat returen får jag en splitter ny blixt.

Helt fantastiskt bra.

Låt Cyberphoto-folket gärna höra att ni är nöjda med dem också, alla mår bra av vänlighet. En sån här tråd gillar de nog!
 
Daniel:

Vad får dig att tro att de inte hänger här?;)

SKämtåsido självklart ska man berätta när någon gör något bra oavsett om det är på cyberphoto eller tunnelbanan:)
 
Daniel:

Vad får dig att tro att de inte hänger här?;)

SKämtåsido självklart ska man berätta när någon gör något bra oavsett om det är på cyberphoto eller tunnelbanan:)

Klart att någon på Cyber sett denna tråd, och den går nog varm i internmailen. Hoppas det iallafall. Och i så fall: Keep up the good work, folket på Cyberphoto! Uppenbarligen vinner ni på det.

(Sen skriver jag här mitt kundnummer och hoppas på ett par extra Snickers i nästa beställning... Nudge, nudge)
 
Kan skriva in mig på listan som mycket nöjd kund !
Väldigt snabb leverans, bra utbud av betalning osv.

Dock är man nöt allergiker, så någon söt flicka bakom postdisken kanske får ta emot en choklad bit. =D

Många tummar upp !
 
Idag fick jag mitt nya Tamron 28-75 2,8. kom efter tre dagar. Vågade inte längre vänta med rådande höjningar kors och tvärs. Objektivet är ju inte nytt men jag hade ju ändå tänkt att köpa det så :)

Fick en mars med OCH två små bravokolor! Aldrig sett tidigare.

Så ni som just har beställt, leta bland chipsen :D

Ha de gött! :)
 
Kan bara instämma i lovsången om Cyber. Sist jag hämtade saker där frågade jag om man inte kunde få frukt istället för en chokladbit mest på skoj. Naturligtvis så fick jag det.

helt perfekt.
 
Hahaha, ja detta är kul. Fick mitt underbara Tamron 180 macro efter 2 dagar. Snickers och en Dörr batterivärmare i paketet!!!
Cool (varm) liten grej. Bildkvaliteten på gluggen kräver en egen tråd dock.
CP äger....
 
Jag håller med, bättre reklam än så här kan dom inte få. Dom lever inte bara på extremt bra service, dom lever på att dom till skillnad från många kedjor är proffs med ett brinnande intresse för foto.

Jag har bara mailat och frågat om olika saker, men snabba svar, trevlig attityd, och känsla har gjort att jag väljer dom framför andra.
Jag kommer att införskaffa det mesta från dom, och så snart som jag har pengarna, ska dom få in en order på ett 70-200 4L :)
 
Jag ville ha en Lowepro Classified 200AW i födelsedagspresent. Kollade efter det bästa priset som nätet kunde erbjuda inklusive ett visst mått av trygghet. Till slut bestämde jag mig för Cyberphoto men till min besvikelse så fanns den inte i färgen Sepia som jag ville ha.
Jag mailade och frågade om dom hade planer på att ta hem den.
Till svar fick jag, att dom satt in en 200 AW i färgen Sepia på hemsidan och att den skulle ligga ute till månadens slut, så att min sambo skulle kunna beställa den.
Jag har svårt att se någon annan butik som skulle göra detta för en enskild kund.

Tack Cyberphoto!!!
 
Jag håller med, bättre reklam än så här kan dom inte få. Dom lever inte bara på extremt bra service, dom lever på att dom till skillnad från många kedjor är proffs med ett brinnande intresse för foto.

Jag har bara mailat och frågat om olika saker, men snabba svar, trevlig attityd, och känsla har gjort att jag väljer dom framför andra.
Jag kommer att införskaffa det mesta från dom, och så snart som jag har pengarna, ska dom få in en order på ett 70-200 4L :)

Kan bara instämma. Rekommenderar starkt 70-200 4L med IS. Blir en extra nivå av användande med IS. Och sen med en FF kamera så kan man inte misslyckas!
 
Kan bara instämma. Rekommenderar starkt 70-200 4L med IS. Blir en extra nivå av användande med IS. Och sen med en FF kamera så kan man inte misslyckas!

Is kan jag nog bara drömma om tyvärr, körkort närmar sig, och att lägga ut ca 5000 kr på IS känns inte som en bra ide, då jag verkligen inte har råd till det.
Däremot, jag har använt mig av n'mnda optik innan, när jag fick låna det under dagen. Allt var utmärkt. Mycket mycket bra. Men jag har tyvärr inte dom stålarna :(

Hursom helst, jag kommer att använda mig av Cyberfoto ofta, om inte alltid, dock inte när det kommer till väskköp. Då är det Scandinavian Photo som gäller, eftersom dom tar in ThinkTank.
 
Både ris o ros !
Beställde kamera o lite annat smått o gott, snabb leverans men blir lite avis på övriga här i tråden som fått batterivärmare för det fanns inte i mitt paket trots att jag dessutom beställde 2 st Nikon originalbatterier, kunde varit bra nu när vi har drygt 30 minus ! Har dom tröttnat eller ?
 
Fick idag ursnabbt min Lastolite Professional 75 cm som de nu rear och 2 dubbla Bounty i paketet. Mums.

Så det var där mitt godis tog vägen, jag köpte en helt ny utrustning och letade som en vettvilling i lådan (som var stor) men nä! inget choklad =o(
För övrigt kan jag bara instämma, Cyberphoto levererar snabbt och står det att det finns i lager så finns det i lager.
Lite kul att jag såg min digitala "karriär" i orderhistoriken.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.