Clevinger
Aktiv medlem
11:26 igår? Annars är 1 timme och 13 minuter världsrekord!
Hm, ordet "igår" föll visst bort. Men jag är fortfarande lite imponerad.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
11:26 igår? Annars är 1 timme och 13 minuter världsrekord!
Hm, ordet "igår" föll visst bort. Men jag är fortfarande lite imponerad.
Norrbotten och Västerbotten har visst drabbats av förseningar enligt posten...var på nyheterna idag. Så Man får väl vänta ltie extra denna gång!
Hoppas verkligen inte det gäller länge, ska till Grekland i 2 veckor på fredag 06:00, så drar torsdag kväll till hufvudstaden. Hoppas det kommer innan det bara!! Beställde minneskort+ryggsäck som skulle gå som handbagage hoppashoppashoppas..
Hoppas verkligen inte det gäller länge, ska till Grekland i 2 veckor på fredag 06:00, så drar torsdag kväll till hufvudstaden. Hoppas det kommer innan det bara!! Beställde minneskort+ryggsäck som skulle gå som handbagage hoppashoppashoppas..
Det var tydligen 1 dags försening så det lär inte vara problem...
Vilket de på Cyber instämde i, skickade ett mail förut och fick till svar (väldigt snabbt också):
"Hej André!
Vi har bara hört att det var fredagens post som eventuellt kan bli försenad. Vi skickade ditt paket igår, och paketet är sorterat igår kväll 17.30 här i Umeå. Jag hoppas verkligen att det kommer fram i tid. Jag skall hålla lite koll på ditt paket i morgon och se om jag får mer sorteringsinformation. Men normalt tar det bara två dagar till dig, så det BÖR vara framme på onsdag, senast torsdag.
Med vänliga hälsningar
Johanna Vilhelmson
Inköpare"
Med andra ord kan jag pusta ut, troligtvis får jag grejjerna innan torsdag Återigen mycket nöjd över deras service!
För de som handlar direkt i lagershopen finns nu ett bra erbjudande.
Dörr stativ A4
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=380024
+
Dörr kulled HB-36
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=HB36
Detta för humana 990kr.
Står inget om det på hemsidan men kan man lägga en order på hemsidan och svänga förbi imorgon och få paketet för 990:- ?
Vet inte hur det fungerar. Erbjudandet stod på disken i lagershopen (och det gäller bara om man handlar/hämtar i lagershopen).
Det lättaste är väl om du far dit och frågar. Är du tvungen att lägga en order så har dom ju datorer i shopen för just det ändamålet.
Var nära att jag slog till själv. Det är ett bra erbjudande =)
Var förbi idag och köpte ett kit för 990:-
Verkligen helt okej kvalitet. Inte på något vis sämre/klenare än mitt gamla manfrotto som var betydligt dyrare.
Hur stor sig detta gentemot ett 055XPROB+498RC2?