Annons

Cyberphoto!

Produkter
(logga in för att koppla)
Har själv handlat en del genom Cyberphoto. Levererats snabbt...

Fick dock problem med en IR-sändare och den returen gick inte smärtfritt. Både borttappade mail och missförstånd - fick nämligen en FM-sändare i utbyte. Problemet var att den var avsedd för bilstereon, inte studioblixtar! :)

Slutade iaf med att jag ringde dit, fick mina funderingar besvarade och den FM-sändare jag ville ha skickades till mig samma dag.

Fortsätter så klart att handla av Cyberphoto. När det handlar om människor kan det ju alltid bli fel, men dom verkar ju lösa det mesta.
 
Fick idag mitt Tamron makro-objektiv. Beställde igår, hämtade ut det idag kl 13.00=) Gott med Bounty!
 
Jag fick idag en närbildslins jag beställt. Tänkte ju att det var ett för litet paket för choklad, men döm om min förvåning när det trots det låg tre små kolor i kuvertet! :)
 
Om jag är riktigt godissugen brukar jag beställa ett objektiv eller något bara för att få lite godis hemskickat!=)
 
Expresspaket ...

... så hinner godiset fram till förmiddagsfikat!
 

Bilagor

  • CyberphotoCandy.jpg
    CyberphotoCandy.jpg
    76.3 KB · Visningar: 1,166
Kan inte annat än hålla med, kan inte komma på någon annan handlare varken på internet eller i butik som har den service Cyberphoto har. Gjort flera beställningar, alla lika snabba, och självklart lika gott med en choklad i paketet=) Skickat mail med frågor som inte berört dem överhuvudtaget, alltid snabba och trevliga svar!

Tumme upp, längtar tills pengar finns så man kan beställa ännu en chokladbit =)

(edit, hoppas verkligen Cyberphoto sett tråden, om inte måste någon maila en länk!)
 
Japp, inget annat att säga än att hålla med om vad som skrivits på de föregående åtta sidorna!

Beställde ett 85/1,8 igår på förmiddagen. Det lämnades inpå Posten i Umeå kl. 13.59 och dök upp i Uppsala 11.39 på förmiddagen idag, tillsammans med en Snickers såklart! Till och med en Snickers med extra mycket jordnötter :)

Fast nu ska ju såklart Posten ha sin del av berömmet!

Har skickat efter en del andra grejer också och samma sak gäller där!

Även om det är billigt och bra att beställa från utlandet är det lite speciellt att få ett paket från Sverige också. Det är värt en slant för mig!
 
Absolut, man får betala en bra bit extra för att vara en nätfirma, men får kvalitet, godis och allt, vilket man betalar extra för.
 
Kan också bara hålla med.
Alla beställningar jag gjort därifrån har funkat klockrent och gått blixtsnabbt.
Gjorde även en retur på öppet köp för ett tag sen, inga som helst problem.
 
Cyberphoto har gjort det igen... :)

De säljer ju värdepaket med ett UV-filter och rengöringsduk och så till sina objektiv, det var jag ju för snål för att beställa....

Så igår när jag insåg att jag borde haft ett UV-skydd eftersom hela frontlinsen blev full med damm från en grusväg så skickade jag ett mail till Cyberphoto och frågade om jag fick köpa till ett värdepaket i efterhand till samma pris.

Idag kl 08.30 hade de skapat en order med det, det var bara för mig att logga in och betala :)



Hur hade det funkat i Hollad? :)
 
Får hänga på jag med då, jag köper nästan allt från Cyberphoto och jag är beredd att betala nånn hundring extra för servicen där. MEN...och för mig är det ett stort men. Jag och min något ostadiga inkomst gör att mina inköp sker relativt spontant, och då har jag i princip noll tålamod att vänta på paketet....vem vill vänta liksom:) Men i regel beställer jag alltid på måndag eller tisdag och får alltid hämta ut tidigast fredag. Det är ju inte CP´s fel men det är otroligt irriterande at spåra försändelsen och se paketet ligga på posten i Umeå(?) i 2 dygn? what? Varenda gång :-(

Men återigen, Cyberphoto gör mycket för entusiastfoto i sverige, tydlig information och hygglig kindtjänst/support.
 
Kan bara hålla med. Jag skickade retur på ett UV-filter jag beställt i fel storlek, vilket jag upptäckte först när jag brutit klisterlappen. Men det var inga problem. Ett par dagar senare satt pengarna på kontot.
 
Klockan 11.26 la jag en beställning (min första) hos Cyberphoto, med förhoppningen om att i bästa fall ha ett stativ till helgen. Kl. 12.39 idag fick jag ett sms om att paketet finns att hämta på ICA! Det kallar jag snabba ryck!
 
Klockan 11.26 la jag en beställning (min första) hos Cyberphoto, med förhoppningen om att i bästa fall ha ett stativ till helgen. Kl. 12.39 idag fick jag ett sms om att paketet finns att hämta på ICA! Det kallar jag snabba ryck!

11:26 igår? Annars är 1 timme och 13 minuter världsrekord!
 
14 minuter från lagd beställning till at brevbäraren hämtat paketet.. Var kanske mer tur från min sida också:)..

De är kalas. De har konkurrenskraftiga priser på mycket också.. Stort lager..
 
Klockan 11.26 la jag en beställning (min första) hos Cyberphoto, med förhoppningen om att i bästa fall ha ett stativ till helgen. Kl. 12.39 idag fick jag ett sms om att paketet finns att hämta på ICA! Det kallar jag snabba ryck!
Inte illa! Själv var jag lite imponerad när jag fick jag en leverans från B&H i New York knappt 36 timmar efter beställning...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.