keckax
Aktiv medlem
Jovisst, men det jag kommenterade från början i den här lilla sidotråden var
Och det är ju inte riktigt sant.
Vad är det som inte är sanning med det då?
/K
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jovisst, men det jag kommenterade från början i den här lilla sidotråden var
Och det är ju inte riktigt sant.
Det ser du i Rockwells tabell.Vad är det som inte är sanning med det då?
Det ser du i Rockwells tabell.
?
Berätta gärna vad du ser som inte jag ser.
/K
Kontrastbaserad autofokusering. Frågan är väl om det finns något servoläge där, vore drygt att behöva lägga om fokus hela tiden.
Movie mode with the EOS 5D Mark II uses the same AF modes as Live View, so it is possible to focus the lens manually or automatically while capturing a movie. (You read that right; it is possible to autofocus while recording a movie.) However, due to the fact that AF during Live View is relatively slow, we recommend focusing before the movie begins. In other words, when the EOS 5D Mark II is set for Live Mode AF or Face Detection Live Mode AF, it is absolutely possible to autofocus the lens before, during or after a movie clip by pressing the camera’s AF ON button.
.......
?
Berätta gärna vad du ser som inte jag ser.
Finns säkert många bra bilder på sidan men enligt mig en ökensida... Varför lär du ju undra nu och det är på grund av att sidan drar upp min browser till bildskärmens storlek. Det kanske inte passar mig att det händer och kanske fler än mig är av samma åsikt...!Du kan ju kolla på detta medans du jäspar
Lyckades hitta ytterligare info...
Det ljudet går att stänga av. I alla fall på min 350D. Är detta Lok från playing förresten? ^^Hursomhelst, såg en snabb video med vad som verkar varit skitskumma inställningar och trasig komprimering från en mässa där man tydligt hörde fokuspipet från kameran när den fokuserade. Låter väldigt skumt att det ljudet är aktivt när man filmar, kanske bara var på prototypen eller så iofs.
Det ljudet går att stänga av. I alla fall på min 350D. Är detta Lok från playing förresten? ^^
Jag har ochså plåtat innebandy...för en sådär 10-12år sedan och en del bilder kom med i innebandy-tidningen då. Det skall jag säga att inte fan vad det 2000bilder utan snarare 2st 36r S/V 400fuji-pan.
Mvh Thomas
Jo, pipet borde stängas av när man är i filmläge.Jo, såklart man har det avstängt. Men skumt att det är på öht när man filmar, måste ju vara helknas att det piper till lite nu och då mitt i julvideon med familjen liksom.
Och yes, det är det... Rollo antar jag?