Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra misslyckade bilder
- Trådstartare Marzocchi
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ett minst sagt komiskt resultat, tråkigt utifrån er intention men minst sagt roligt! Alla har vi sådana bilder men jag har ingen av denna kaliber!Var rädd om den bilden, kopiera upp den i stor strl!! ***LEEER***/Niclas.
Ps, Det är ju vida sagt och kännt att han faktiskt är litet av ett "stolp"skott socialt sett)))))))))))
Ps, Det är ju vida sagt och kännt att han faktiskt är litet av ett "stolp"skott socialt sett)))))))))))
TorO
Aktiv medlem
Här kommer en totalt misslyckad bild som jag tycker blev riktigt bra. Var ute härom veckan och skulle testa nya telezoomen... Tänkte mig en skarp bild på herr anka, tagen med 300mm brännvidd. Ovan som jag var med optiken så blev den istället suddig och ur bild.
Tycker dock om bilden tack vare färgerna och just den totala bristen på skärpa.
Tycker dock om bilden tack vare färgerna och just den totala bristen på skärpa.
Bilagor
Mushkot
Aktiv medlem
Här är en ganska bra. Fotade en snowboardtävling i norra hamn i Luleå för 2-3 år sedan. Åkaren som nyss hoppat kommer gående och stannar precis framför mig när jag bränner av en serie på nästa åkare. Det visar sig dock att den blev typ den bästa bilden på rullen... (något skumt beskuren dock...)
Bilagor
Aramis
Avslutat medlemskap
Aramis
Avslutat medlemskap
Marzocchi skrev:
Inte näspetare. Ser ut som om det precis ska till att plocka ut snusen.
Besserwisser!!!!!!!!!!
KGS
Aktiv medlem
Marzocchi skrev:
Bak på moppen sitter Michael Schumacher
Blev en riktigt rolig bild! Den kan du skicka till nån fototävling på tema "kändisar" en vacker dag!
Meningen var att jag skulle ta en nattbild på ett hus som kallas Strykjärnet i Norrköping där Arbetets Museum håller till. Tog ett par exponeringar, men den sista rutan blev så här eftersom jag tyckte "nu räcker det, dags att gå hem", men glömde bort att jag tog en exponering på cirka 10 sekunder. Lyfte stativet och gick därifrån. Så det är gatljusen som syns.
Bilden blev vykort, kylskåpsmagneter och gud vet allt.
Bilden blev vykort, kylskåpsmagneter och gud vet allt.
Bilagor