Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra misslyckade bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Marzocchi

Aktiv medlem
Lägger här upp en bra bild, som tyvärr blev totalt misslyckad.

Allt tack vare den där stolpen.

Bak på moppen sitter Michael Schumacher, F1-förare.

Har ni andra gjort någon liknande fadäs :)

Bilagor

• 54.jpg
    54.jpg
    26.6 KB · Visningar: 1,436
Han som kör är bara nån nasare från AvD - Automobileclub von Deutschland.

Dvs långt från intressant om man vet att herr Schumacher sitter på bönpallen...

Ett minst sagt komiskt resultat, tråkigt utifrån er intention men minst sagt roligt! Alla har vi sådana bilder men jag har ingen av denna kaliber!Var rädd om den bilden, kopiera upp den i stor strl!! ***LEEER***/Niclas.

Ps, Det är ju vida sagt och kännt att han faktiskt är litet av ett "stolp"skott socialt sett:))))))))))))

Så misslyckad (inte dålig) så den blev bra..
Vore kul med ett extra galleri för bildfadäser..
mvh/Gunte..

Här kommer en totalt misslyckad bild som jag tycker blev riktigt bra. Var ute härom veckan och skulle testa nya telezoomen... Tänkte mig en skarp bild på herr anka, tagen med 300mm brännvidd. Ovan som jag var med optiken så blev den istället suddig och ur bild.
Tycker dock om bilden tack vare färgerna och just den totala bristen på skärpa.

Bilagor

• luddand.jpg
    luddand.jpg
    27.6 KB · Visningar: 1,152
Kanonkul tråd!
Skall genast börja rota i lådorna för att se om jag kan matcha dessa bilder ;)

Verkligen en jättekul tråd! Här ska jag göra ett besök fler gånger... Håller med Gunte - det borde finnas ett galleri för bildfadäser.

Här är en ganska bra. Fotade en snowboardtävling i norra hamn i Luleå för 2-3 år sedan. Åkaren som nyss hoppat kommer gående och stannar precis framför mig när jag bränner av en serie på nästa åkare. Det visar sig dock att den blev typ den bästa bilden på rullen... (något skumt beskuren dock...)

Bilagor

• kolla_noga[1]....jpg
    kolla_noga[1]....jpg
    28.4 KB · Visningar: 703
Hittade snabbt fram den här. Använde mig af en kines som "mänsklig trådutlösare". Inte för det att han var den bästa på att komponera, på tok för högt. Men han såg heller inte den här näspetaren. Själv kom jag inte ens med. Står bakom näspetaren.

Bilagor

• sjukhus-2b.jpg
    sjukhus-2b.jpg
    25.6 KB · Visningar: 571
Eh.. det stod visst något om bra misslyckade bilder. Vet inte hur jag lyckades med det här. Tycker själv att den blev urdålig, men polarna blev helt lyriska...

Bilagor

• sjælavandring.jpg
    sjælavandring.jpg
    39.9 KB · Visningar: 490
Meningen var att jag skulle ta en nattbild på ett hus som kallas Strykjärnet i Norrköping där Arbetets Museum håller till. Tog ett par exponeringar, men den sista rutan blev så här eftersom jag tyckte "nu räcker det, dags att gå hem", men glömde bort att jag tog en exponering på cirka 10 sekunder. Lyfte stativet och gick därifrån. Så det är gatljusen som syns.
Bilden blev vykort, kylskåpsmagneter och gud vet allt.

Bilagor

• arbetets museum.jpg
    arbetets museum.jpg
    48.2 KB · Visningar: 435
ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto