wsaar
Aktiv medlem
Skulle de bilderna påvisa något av de fel som du hävdar är förknippade med pbase? Isåfall vad?Ni gillar ju pbase så för att göra er nöjda och glada har vi några 18-55 bilder från Köpenhamn, klassiska turistbilder men why not? Det är ju det älskade pbase och det är ju alltid rätt...
Du presenterar annars ett fint urval av Pentax-bilder, men ett fint urval går att göra med varje lins. Som du själv skrev är det under de extrema omständigheterna som linsegenskaperna verkligen visar sig och en större samling data från en mer diversifierad mängd fotografer är bättre för att hitta sånt.
Jag har postat tillräckligt med data för varför jag tycker dina åsikter i den specifika frågan är felaktiga, sedan öppnar jag i posten du citerar för minst en annan potentiell anledning än medveten lögn till varför du fortsätter hävda osanningarna, men endast du vet förstås det definitiva svaret på varförRoland Mabo skrev:
Varför anklagar du mig för att ljuga om mina personliga upplevelser och varför påstår du att jag inte vad vad jag pratar om när jag berättar om mina upplevelser?
...när du dock i anknytning till en flare-bild av 16 - 45 f4 från pbase direkt börjar snacka om hur bilderna hos pbase är opålitliga för att de är manipulerade upplever jag tyvärr inte att din argumentation är särskilt ärlig.
Jaså? Med en så ovänskaplig inställning till ifrågasättande och kritik tycker jag det är märkligt att du själv tidigare i tråden undertecknade din egen kritik av andras argumentation med "din vän ... R".Eftersom du anklagar mig för att ljuga när jag uttrycker mina åsikter om saker och ting så känner jag mig inte särskilt välkommen.
Senast ändrad: