Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Märkligt, det här, Karl.. Du tycks vara den enda på hela FS som varit i den staden. Och jag har inte den blekaste aning, men ska i alla fall gissa det som slog mig när jag såg den sista bilden. Madrid.? Men med hänvisning till tidigare kledtrådar så förstår jag att detta är fel.. ;-)
 
Vi är i Canberra i Australien, tror jag.

Mycket riktigt så befinner vi oss i Australiens huvudstad Canberra.

Första bilden på huset med den konstiga flaggstången på taket är Australiens parlament. Dagens bild hade blivit en close up ovanför entrén.

/Karl
 

Bilagor

  • DSC_2949.jpg
    DSC_2949.jpg
    11.1 KB · Visningar: 181
Märkligt, det här, Karl.. Du tycks vara den enda på hela FS som varit i den staden. Och jag har inte den blekaste aning, men ska i alla fall gissa det som slog mig när jag såg den sista bilden. Madrid.? Men med hänvisning till tidigare kledtrådar så förstår jag att detta är fel.. ;-)

Det är nog få som åker in till Canberra när dom är i Australien. En del verkar tycka att stränder och barriärrev är mer lockande.

/Karl
 
näe,,,,skiter i den


det är ingen plats, jo det är det ju, men en staty i en bar....nä då måste man veta exakt var....


Moskva
 
Kenneth ledde mig dit, (ned hänvisning till Hemingway) så egentligen borde tråden gå till honom, men bara för att skaka liv i denna tråd så lägger jag snart upp en lätt bild
 
Nä denna tråd börjar dö ut så jag lägger in en lätt en

Var någonstans fikar dessa personer
 

Bilagor

  • fikapaus-i-gissa-platsen.jpg
    fikapaus-i-gissa-platsen.jpg
    22.9 KB · Visningar: 234
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.