Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Den ligger till hälften i Asien och till hälften i Europa och delas på mitten av Bosporen. Våra seglande förfäder kallade byn för Miklagård. Oftast särskrivs inte ortsnamnet på det sättet jag gjorde för att vitsa till det lite.

/Karl

;-)

Jag tyckte om särskrivningen, eller ska det vara sär skriv ning ;-)
 
Mikael hjälpte mig att begripa Ditt fyndiga svar och än bättre vore det om svaret vore rätt, men det är det dessvärre inte. Får vi se fler alter nativa förslag.
 
Mikael hjälpte mig att begripa Ditt fyndiga svar och än bättre vore det om svaret vore rätt, men det är det dessvärre inte. Får vi se fler alter nativa förslag.

aha, han verkade så säker så jag har inte bemödigat mig att kolla, men då är det väl bara att dyka in i vilken är platsen träsket igen.

Är vi i Europa?
 
Ja jäklar, Gunnar har rätt. Jag lånade bilden tagen av min fru och det uppstod ett missförstånd. Jag skall ha ett allvarligt samtal med henne i eftermiddag.

Nu väntar vi på att Gunnar skall lägga upp en ny bild.

Och ursäkta strulet! Bloggaren har rätt.
 

Bilagor

  • 57 Italien 052.jpg
    57 Italien 052.jpg
    15.1 KB · Visningar: 104
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.