Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
Surgeon
Aktiv medlem
Nu börjar det att brännas!
Jomen är det inte den gamla och fina bron Malleco Viaduct som spänner sig över Malleco.
digitell
Aktiv medlem
Jo visst är det dä, bra, enligt Google lär det finnas ännu en bro som är någon meter högre, men på den går idag inga tåg.
Trevligt att det åter är lite liv i tråden trots att vi blev tvungna att resa så långt bort.. Med tiden skall Ni få fler bilder ur min pappas arkiv om Ni vill. Men grundregeln är ju självtagna bilder från när och fjärran, men, tyvärr sinar arkivet när man har varit med under några år. Att få deltaga är från min sida mycket uppskattat!
Tråden till Dig Surgeon!
Trevligt att det åter är lite liv i tråden trots att vi blev tvungna att resa så långt bort.. Med tiden skall Ni få fler bilder ur min pappas arkiv om Ni vill. Men grundregeln är ju självtagna bilder från när och fjärran, men, tyvärr sinar arkivet när man har varit med under några år. Att få deltaga är från min sida mycket uppskattat!
Tråden till Dig Surgeon!
Senast ändrad:
Surgeon
Aktiv medlem
Tack för tråden, håller med om att det vore tråkigt om tråden dog.........Jo visst är det dä, bra, enligt Google lär det finnas ännu en bro som är någon meter högre, men på den går idag inga tåg.
Tråden till Dig Surgeon!
Kör gärna din fars gamla bilder, det gör att svårighetsgraden ökar en bit
Ska försöka hitta en bild från någon plats som jag ännu inte skickat in i denna tråd, men nu börjar egna bilder sina ut,,,,hehe
OK Var finns detta TRÄSK
Bilagor
Senast ändrad:
Surgeon
Aktiv medlem
Tack för tråden, håller med om att det vore tråkigt om tråden dog.........
Kör gärna din fars gamla bilder, det gör att svårighetsgraden ökar en bit
Ska försöka hitta en bild från någon plats som jag ännu inte skickat in i denna tråd, men nu börjar egna bilder sina ut,,,,hehe
OK Var finns detta TRÄSK
Stockholmsområdet
Falumas
Aktiv medlem
I vilken stad är detta kortet taget?
/Karl
Sverige tycker orten är så pass viktig att orten beärats med en ambassad.
/Karl
Bilagor
Falumas
Aktiv medlem
Sverige tycker orten är så pass viktig att orten beärats med en ambassad.
/Karl
Så här kan det också se ut.
/Karl
Bilagor
Falumas
Aktiv medlem
Så här kan det också se ut.
/Karl
På andra ställen på platser ser det ut så här.
/Karl
Bilagor
Falumas
Aktiv medlem
På andra ställen på platser ser det ut så här.
/Karl
Kyrkan ser ut så här.
/Karl
Bilagor
Falumas
Aktiv medlem
Kyrkan ser ut så här.
/Karl
En till bild på bygnaden i första bilden, staden är helt och endast uppbygd kring och på grund av denna bygnad.
/Karl
Bilagor