Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite för långt norrut, har visserligen varit på Island ett antal ggr, men Reykjavik är fel.

Söderut och lite österut
 
Nu vet jag vilken stad det är, men jag har ingen bild att lägga upp så jag ger någon annan chansen att svara

Österrike & Inn är ledtrådar

Jag har ju t o m bott i staden, skrämmande att jag inte kände igen staden
 
Senast ändrad:
Ja, detta verkar ju ha varit en osedvanligt tråkig bild, så lite trafik som den har genererat. Jag tycker att dessa ledtrådar, bergen och floden, nära till St Anton m.m. borde göra det ganska lätt.

Snälla ngn, släng upp en ny bild.
 
Jag förstår Dig Gregor, det är inge roligt om det inte är fart på tråden. Ska vi försöka med det här paranta fruntimret, vad representerar hon?
 

Bilagor

  • images.jpg
    images.jpg
    9.5 KB · Visningar: 139
hehe, Sola i Karlstad

Här kommer ett nytt försök att lyfta tråden till den nivå den har varit....................


så löjligt enkel så att det är synd att lägga upp den egentligen ;-)
 

Bilagor

  • gissa.jpg
    gissa.jpg
    66.3 KB · Visningar: 126
Marstrand hamninlopp var det!

Nope det verkar som tråden är lite inaktiv

Så man får väl vänta till dess den är aktiv igen.

Tråkigt, det var en kul tråd

Tråden är fri till den som vill lägga upp en bild
 
OK, varje gång jag tittar tillbaka på pappas bilder blir jag facinerad av den här bron. Var hittar man den?
Nu Du Stefan....
 

Bilagor

  • 50 pappas resa 188.jpg
    50 pappas resa 188.jpg
    19.3 KB · Visningar: 114
Den där bron ser gammal ut tycker jag, och ligger bland böljande kullar. Jag associerar då till industrialismens vagga, England, där det också finns gott om böljande kullar. Är jag på rätt spår?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.