Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
pic-tor
Aktiv medlem
Bra, Du bekräftar att man, om man vill, kan svara med en bild. Och svaret är Eksjö. Nu väntar jag på att trådägaren bekräftar att svaret är riktigt. Jag har en ny bild i beredskap till Er.
Nej, nu måste jag protestera. Ska vi ändå inte överlåta till den som lägger ut bilden att även avgöra vad som är rätt eller fel? Jag lägger av.
digitell
Aktiv medlem
Bra, Du bekräftar att man, om man vill, kan svara med en bild. Och svaret är Eksjö. Nu väntar jag på att trådägaren bekräftar att svaret är riktigt. Jag har en ny bild i beredskap till Er.
Att någon går in och håller med mig om att det handlar om Eksjö är ju inte mitt problem.
Mitt svar är inlägg 10361 där jag visar en bild från Eksjö och jag ber trådskaparen förneka eller bekräfta om mitt svar är rätt.
Vad är det som Du protesterar mot, svara istället på inlägget som anges ovan.
Senast ändrad:
clawfinger
Aktiv medlem
Helt rätt Per,
well har sett det du bidrar med (i reportage i resetidning) med minnet sviker.
Forna Jugoslavien tror jag.
well har sett det du bidrar med (i reportage i resetidning) med minnet sviker.
Forna Jugoslavien tror jag.
clawfinger
Aktiv medlem
Åh, gick in i tidningen så jag tar flyget från min förra gissning och landar i Italien, Florens och Ponte Vecchio över floden Arno.
Skulle ha vetat det, gillar verkligen denna bro.
Skulle ha vetat det, gillar verkligen denna bro.
clawfinger
Aktiv medlem
Tack Per, jag har varit där 1983 och 1987, men viste inte om denna bro då.
Bara att åka tillbaka.
Jag ger gärna bort tråden till första bästa då jag sitetr på jobbet utan tillgång till mina bilder.
Tråden är fri.
Bara att åka tillbaka.
Jag ger gärna bort tråden till första bästa då jag sitetr på jobbet utan tillgång till mina bilder.
Tråden är fri.
Jan Klerung
Aktiv medlem
I Bergen i vårt västra grannland..