Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra, Du bekräftar att man, om man vill, kan svara med en bild. Och svaret är Eksjö. Nu väntar jag på att trådägaren bekräftar att svaret är riktigt. Jag har en ny bild i beredskap till Er.
 
Bra, Du bekräftar att man, om man vill, kan svara med en bild. Och svaret är Eksjö. Nu väntar jag på att trådägaren bekräftar att svaret är riktigt. Jag har en ny bild i beredskap till Er.

Nej, nu måste jag protestera. Ska vi ändå inte överlåta till den som lägger ut bilden att även avgöra vad som är rätt eller fel? Jag lägger av.
 
Bra, Du bekräftar att man, om man vill, kan svara med en bild. Och svaret är Eksjö. Nu väntar jag på att trådägaren bekräftar att svaret är riktigt. Jag har en ny bild i beredskap till Er.

Att någon går in och håller med mig om att det handlar om Eksjö är ju inte mitt problem.

Mitt svar är inlägg 10361 där jag visar en bild från Eksjö och jag ber trådskaparen förneka eller bekräfta om mitt svar är rätt.

Vad är det som Du protesterar mot, svara istället på inlägget som anges ovan.
 
Senast ändrad:
Torbjörn säger sig lägga av och av vilken anledning förstår jag inte. Tråden skall emellertid löpa vidare och jag provar med en ny bild.
 

Bilagor

  • bro.jpg
    bro.jpg
    22.7 KB · Visningar: 132
Åh, gick in i tidningen så jag tar flyget från min förra gissning och landar i Italien, Florens och Ponte Vecchio över floden Arno.
Skulle ha vetat det, gillar verkligen denna bro.
 
Rätt Stefan, Du har kanske inhandlat guld, för det är vad man säljer på denna bro. Bravo. Bifogar en större bild.
 

Bilagor

  • 57 Italien 072.jpg
    57 Italien 072.jpg
    18.9 KB · Visningar: 119
Tack Per, jag har varit där 1983 och 1987, men viste inte om denna bro då.
Bara att åka tillbaka.

Jag ger gärna bort tråden till första bästa då jag sitetr på jobbet utan tillgång till mina bilder.
Tråden är fri.
 
Och jag målar fönster men tog en paus och en pilsner framför datorn. Och jag lägger gärna in en ny bild.
 

Bilagor

  • 57 Italien 008.jpg
    57 Italien 008.jpg
    36.8 KB · Visningar: 107
Nu är det så dimmigt att jag inte längre kan ta någon ytterligare bild. Och det var det också för några år sedan.
 
God morgon.

Det Du tror är helt rätt. Så här ser hela bilden ut.
 

Bilagor

  • 57 Italien 008.jpg
    57 Italien 008.jpg
    35 KB · Visningar: 79
Jag besökt platsen för många år sedan och kände igen den redan på din första bild. Nåja, Var kan man hitta dessa två hornblåsande vikingar?
 

Bilagor

  • Gissabild-234.jpg
    Gissabild-234.jpg
    93.2 KB · Visningar: 79
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.