Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jan Olof - F Hundertwasser har gjort mycket men hur mycket jag en sett från denna underbara arkitekt och konstnär så har jag aldrig sett det du fotat.
Nu är jag nyfiken.
 
Jan Olof - F Hundertwasser har gjort mycket men hur mycket jag en sett från denna underbara arkitekt och konstnär så har jag aldrig sett det du fotat.
Nu är jag nyfiken.

Det här är några innergårdar som är dekorerade, men det finns även hus av hans hand i samma stad (som nyligen blivit av med något pga. en bro)
 
Jag har varit inne i Hundertwasserhaus i Wien och han har gjort åtminstone ett hus till, som jag har besökt, men var låg det nu då? Är det fusk att kolla Wikipedia?

Ojdå, han har gjort massor..så lätt var det inte!
 
Jag har varit inne i Hundertwasserhaus i Wien och han har gjort åtminstone ett hus till, som jag har besökt, men var låg det nu då? Är det fusk att kolla Wikipedia?

Ojdå, han har gjort massor..så lätt var det inte!

Wien är det inte, du får dra dig norrut. Wiki och Google är inte fusk (om så vore skulle de flesta som gissar redan vara diskade)
 
Japp. Får se om detta är för lätt?
 

Bilagor

  • DSC_9634-1.jpg
    DSC_9634-1.jpg
    46.2 KB · Visningar: 66
Senast ändrad:
3 nov 1791 uppmanar prästen i en närbelägen kyrka till allmän vargjakt. Enligt författaren. Det torde vara möjligt att jaktlaget även svepte fram över efterfrågad plats.
 
Senast ändrad:
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.