Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sov så gott. Före läggdags föreslår jag Upplands skärgård. Själva platsen får vi väl återkomma till. Fel - ja då får vi väl gissa vidare, Dina bilder är ju inte särskilt avslöjande.
 
Här är kaffet urdrucket och bullen uppäten men det finns mer. Mycket mer.
 

Bilagor

  • PICT0006.jpg
    PICT0006.jpg
    97.3 KB · Visningar: 96
Oj, här blev det nästan målfoto! Visst är det hos flickorna Lundgren på Skäret som jag har fikat. Deras bröddisk är magnifik. Ja då går stafettpinnen över till dig Christoffer.

Tackar. Det börjar väl bli dags med en kyrka igen... så vi kan prova den här som jag tog med mobilkameran under påskhelgen.
 

Bilagor

  • platsen9.jpg
    platsen9.jpg
    33.5 KB · Visningar: 92
Hmm, inga gissningar... nej Kyrkor är ju inte så roliga alla gånger, så här kommer en ledtråd: Kyrkan finns i Stockholmsregionen.
 
Trodde denna skulle vara lätt... här kommer en google-ledtråd. Platsen ligger 11.5 km bilvägen från Kista Science Tower.
 
Ja, jag kunde inte hålla mig längre, när ingen gissade....

Men var har vi hamnat nu?
 

Bilagor

  • gissa2.jpg
    gissa2.jpg
    77.1 KB · Visningar: 74
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.