Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Oki doki! Nu reser vi vidare till; Vilket land och vilken stad? Vad heter byggnaden?

Wikipedia gav svaret med en sökning (och ett klick eftersom jag sökte på svenska först). Jag har dock ingen bild att lägga ut så jag avstår att svara. En svensk(/dansk) doktor i musikbranchen kan kanske vara en ledtråd.

---/T
 
Gick lite fort. När jag tänkte 5 sek senare kände jag att Indien eller Pakistan skulle varit ett bättre alternativ. Delhi har jag varit i men där finns inte detta byggnadsverk...men kanske någon annanstans i Indien?
 
Då får det bli det här. Kanske inte så svårt, men jag har inte tid att fixa något mer sofistikerat.
 

Bilagor

  • gissa.jpg
    gissa.jpg
    47 KB · Visningar: 123
Det har nog galopperats i salarna här, när det var bal en gång i tiden, precis som det galopperades i närheten en gång i tiden, före flytten.
Fikakorgar på Inlandsbanan kan också ge en ledtråd.
 
Jag tänkte också först på Ulriksdal men jag visste inte att det fanns en spegeldamm där? Måsta jag kolla nästa gång jag åker dit...
 
Tack för det. Och då blir frågan, var bor man så här trevligt? Platsens namn?
 

Bilagor

  • fototeknik 024.jpg
    fototeknik 024.jpg
    24.9 KB · Visningar: 81
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.