Maxieboy
Aktiv medlem
I Sachsen finns liknande formationer, så jag gissar på det även om jag är osäker på husets utseende.
Jag såg ditt inlägg i detalj först nu och du rör dig i rätt område, men stanna inte kvar i Tyskland.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Sachsen finns liknande formationer, så jag gissar på det även om jag är osäker på husets utseende.
Jag såg ditt inlägg i detalj först nu och du rör dig i rätt område, men stanna inte kvar i Tyskland.
Ska vi då över tjeckiska gränsen, månne. Men jag har inga konkrets förslag just nu.
Jag tror att just denna naturliga bro är störst i Europa.
Ja, du har helt rätt nu! "Pravcická brána" heter det på tjeckiska! Tråden är din!
Ja, det tål att funderas på. Tycker att det lutar åt att vi är på andra sidan pölen, och i USA.
Illinois har ju tagit emot många från Skandinavien. Faktiskt skulle jag vilja slå till med Bishop Hill.
Kan det vara Rockford Illnois? Dit kom ju många svenskar och jag tror det finns ett museum runt det där.öö
Men mina vänner tog mig dit, så jag kunde ta dessa bilder. Du har helt rätt. Din tur igen.Tycker nog att Log Cabin stämde inte. Mina vänner i USA skulle tagit mej till Petersburg och New Salem där Lincoln också bodde. Vi kom aldrig dit men när jag kollar på websidan tycker jag att husen är mer lika än Log Cabin...
Vilken är platsen. Ledtrådar kommer att ges utmed vägen...