Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
Olsin
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Holland? Afsluitdijk (A7) vägen som går rakt genom havet...
Frågan är om man kan säga att den går rakt genom havet då vattnet till höger på bilden är sötvatten (IJsselmeer) och till vänster är Nordsjön med sitt salt vatten. En blandning av sött och salt...
Olsin
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Njae det är väl tveksamt men en fascinerande vägsträcka. Jag körde själv den vägen sommaren 04, så jag kände igen mej.
Det är nog så att har man kört där så känner man igen sig. Har själv kört över där två gånger... En åt vardera hållet.
BAn
Aktiv medlem
Tallbergsbroarna
1919 års järnvägsbro - och bakom den 1994 års järnvägsbro - fotograferad från 1891 års järnvägs- och vägbro, som nu bara är vägbro - med stambanan genom Övre Norrland passerade Öre älv strax norr om Nyåker... "alla hjärtans plats".
1919 års betongbro kallas numera ofta Gevaliabron, efter kaffereklamen med oväntat besök...
Se även http://www.fotosidan.se/pools/view/15/380803.htm
Förlåt att jag inte kunde låta bli att svara på mina favoritbroar, trots att jag inte har någon ortsbild att lägga upp nu. Någon frivillig bilduppläggare?
1919 års järnvägsbro - och bakom den 1994 års järnvägsbro - fotograferad från 1891 års järnvägs- och vägbro, som nu bara är vägbro - med stambanan genom Övre Norrland passerade Öre älv strax norr om Nyåker... "alla hjärtans plats".
1919 års betongbro kallas numera ofta Gevaliabron, efter kaffereklamen med oväntat besök...
Se även http://www.fotosidan.se/pools/view/15/380803.htm
Förlåt att jag inte kunde låta bli att svara på mina favoritbroar, trots att jag inte har någon ortsbild att lägga upp nu. Någon frivillig bilduppläggare?
KGS
Aktiv medlem
hmm... läste strandvägen o försökte hitta en ambassad, men icke... o strandgatan i stockholm känner jag inte till... det här blir knivigt. Troligen har jag inte varit på platsen.
Om de inte var med i Hansan kanske man ska dra sej neråt Österrike då. Kastar ur mej Wien bara sådär...
Om de inte var med i Hansan kanske man ska dra sej neråt Österrike då. Kastar ur mej Wien bara sådär...
Olsin
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
hmm... läste strandvägen o försökte hitta en ambassad, men icke... o strandgatan i stockholm känner jag inte till... det här blir knivigt. Troligen har jag inte varit på platsen.
Sorry... Hopplös felskrivning eller total felskrivning... Hamngatan 4 ska det vara...
Wien är ungefär rätt breddgrad, men för långt österut...
Edit: *Suck* Rättar till gatan än en gång...
Senast ändrad: