Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
med beskrivningen tänker jag på akvarellmuseet i Skärhamn , men har inget minne av att det såg ut som på bilden ?
 
Jovisst är det Skärhamn! Akvarellmuseet ligger precis utanför beskärningen till vänster, på bilden sysns Völunds smedja som man skymtar från museet's entre. Bojen som ligger längst ner till vänster har jag inte sett någon annanstans än just här.

Då behöver jag inte posta nästa ledtråd ;-)
 

Bilagor

  • pict1345.jpg
    pict1345.jpg
    37.1 KB · Visningar: 325
Helt rätt , nymålad och snygg !
Vi var ute ett gäng från Söderköpings fotoförening på internationella fyrdagen ( som infaller i slutet av augusti,varje år ) och klättrade i den.


// björn
 
bam skrev:
Helt rätt , nymålad och snygg !
Vi var ute ett gäng från Söderköpings fotoförening på internationella fyrdagen ( som infaller i slutet av augusti,varje år ) och klättrade i den.


// björn
Kul, för en gångs skull en plats som man varit på - har dock inte klättrat i den.

Här kommer min bild.
 

Bilagor

  • 115-1596_img.jpg
    115-1596_img.jpg
    24.5 KB · Visningar: 375
Senast ändrad:
Ok... ville bara ringa in det lite... sorry =)
Då prövar jag med stångån... dvs, 'magasinet' eller vad det är för något som ligger mitt emot Hotellet..?
 
Gunnlaug skrev:
Ok... ville bara ringa in det lite... sorry =)
Då prövar jag med stångån... dvs, 'magasinet' eller vad det är för något som ligger mitt emot Hotellet..?
Rätt!
"Stångs magasin" heter huset och är från början en gammal kvarn. Huset stod tom och förfallet väldigt länge, men är idag renoverat och inhyser en fin restaurang.
 
Maxell skrev:
Rätt!
"Stångs magasin" heter huset och är från början en gammal kvarn. Huset stod tom och förfallet väldigt länge, men är idag renoverat och inhyser en fin restaurang.

Restaurang... nu blev jag hungrig =)
Tyvärr har jag ingen bra bild att langa upp här & nu... så kör i vind den som vill lägga in en ny bild...


Mvh JV
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.