Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Förstod nästa att det var fel, men jag känner igen det väldigt väl. Gunnarstorp har en annan stil, mer tinnar och torn.
Vet att jag har varit där.

Chansar: Vegeholm?
 
Tror jag vet nu, men minns inte vilket som är vilket. Det finns Trolleholm och Trollenäs. Det på bilden ligger strax utanför Eslöv om jag är rätt på det.

Jag börjar med att chansa på Trollenäs ( så kan näste man chansa på Trolleholm...)
 
Trägen vinner. Vissa kommer nu att håna mig för att jag gissade på Wrams Gunnarstorp. Bor bara några km därifrån...jag bjuder på det.

Och på en ny bild. Denna gången en interiörbild. Svår? Inte om man har varit där...
 

Bilagor

  • platsen.jpg
    platsen.jpg
    41.7 KB · Visningar: 488
Ser "Norrland" ut på vegetationen bakom och jag vill minnas att jag hört något om att denna livsfarliga (?) form av simhopp utövas i anslutning till någon fors.

Alltså är det Storforsen som skall in på vågrätt 1?
 
Kunde inte gissat bättre själv. Har varit vid den nämnda Storforsen, och jag tycker att jag känner igen mig. Tur att jag inte var först att gissa rätt, är långt hemifrån och min strejkande dator.
 
Kijana skrev:
Kunde inte gissat bättre själv. Har varit vid den nämnda Storforsen, och jag tycker att jag känner igen mig. Tur att jag inte var först att gissa rätt, är långt hemifrån och min strejkande dator.

Nu har vi inte fått någon ny bild på flera dagar och inte heller någon som förkastat eller verifierat föreslagna platser.

Jag tycker att vem som helst får publicera nästa plats så att det händer något här!

/ep
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.