Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Opublicerat men inte oigenkännligt, skulle jag tro. Vem är snabbast på spåret att avslöja denna plats?
 

Bilagor

  • gissebild12.jpg
    gissebild12.jpg
    22.2 KB · Visningar: 227
Attans. Har ju varit vid den stationen men kan inte för guds skull komma på var det är. Varför kan man inte få ett helt fungerande fotografiskt minne om man nu ska ha något... Norrköping?
 
Ja, Arvika och Norrköping är ju inom landets gränser precis som platsen, så därför är de bättre gissningar än Helsingör.

Men fel.
 
När man är ute och reser med tåg så kan det vara lätt att förväxla (ha ha ha, fattar ni? för-växla. ha ha..) destinationerna. Vågar nästan säga att några har missat det här målet redan från starten. Så jag säger att det inte är Krylbo - heller.
 
Kijana skrev:
Nu rör jag till det lite onödigt mycket. Det är här en del resenärer hamnat så att säga på fel spår.

Jo, men en en del engelskspråkiga stockholmsturister - de som skulle vidare till Venice och inte Vännäs - hade nog varit glada om de passerat denna nyrenoverade järnvägsknutstation...
 
men va f-n, vad ska man hitta på för att lura Roland? jag ska lägga ut en bild på ett brunnslock från Skanör nästa gång. Det ska han väl ändå inte knäcka?

Heja Rolle! Får vi en bild nu? Vi ses senare idag!
 
Hittar ingen bra bild på brunnslocken i Skanör, så denna får duga istället.
 

Bilagor

  • crw_1303-b.jpg
    crw_1303-b.jpg
    55.1 KB · Visningar: 118
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.