Annons

Val av kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

MiaR

Ny medlem
Hej!!!
skulle behöva lite råd, e helt ny på det här m systemkamera....Har köpt en Sony A330 och undrar om jag har gjort ett bra val för mig som nybörjare?? Eller skulle man ha valt en Canon EOS450d som några har rekommenderat efter jag köpt min kamera??? Tacksam för svar.

Mvh Maria

Skåda inte given häst i munnen. (Gammalt ordspråk)

Varför skulle du ångra det köpet? Det är väl bättre och strunta i andra kameror, nu när du har en ny kamera? Vilken kamera du än köper, finns det ännu bättre modell i affären. Om inte nu, så om sex månader.

Ta det lugnt, du har en bra kamera.

Per.

Tack för svaret jag blir alltid villrådig när jag köpt något o någonannan säger "men den här e jätte bra"...

Hej och grattis till nya kameran ! Du kan slappna av,din Sony är lika bra som alla andra märke ! Bara att lära dig och fota på ! LYCKA TILL !

Fråga en rad ägare av olika kameramärken och de kommer slaviskt att förorda det de själva äger. Objektivt? Inte det minsta - de bara försvarar sitt val.

Du har köpt en kompetent kamera som klarar av att leverera alldeles utmärkta bilder, betydligt bättre än vad Du kan skapa när Du börjar träna på den ädla konsten att fånga ljuset. Du kommer att lära Dig vartefter Du försöker Dig på olika situationer och Du kommer att bli besviken ibland och nöjd ibland.

Ha så skoj på resan till kenskapen om hantverket att fånga ljuset.

Fråga en rad ägare av olika kameramärken och de kommer slaviskt att förorda det de själva äger. Objektivt? Inte det minsta - de bara försvarar sitt val.

På pricken! Lustigt att observera den effekten, funkar även om dom inte är så jäkla nöjda - kognitiv dissonans...

Sen kan man ju undra vad det är för jäkla "experter" som kommer o muttrar om andra kameror när man precis har köpt en.

Grattis till nya kameran!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto