KGS
Aktiv medlem
freolo skrev:
Inbyggda tangentbordet!! *letar*
Nae, jag hittar inget sådant. *ler ironsikt*
Leta vidare. Det finns ;-)
Alla mina bilder blir märkta med KG2004 t ex o det har jag plitat dit med det "inbyggda tangentbordet"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
freolo skrev:
freolo skrev:
Jag antar att du menar att man bör lägga in ett enkelt sätt att skriva egna ord...
HDFS) (KGS skrev:
Där ser man... verkar inte såååå meningsfullt, datum räcker bra, o de få gånger som jag använt kortet flera dagar utan att tömma så finns det mycket riktigt möjlighet att välja vilken mapp man vill bläddra i. Hur ofta kör du bildspel direkt från kameran (den går ju att koppla direkt till en TV´s S-videoingång...)?
Som jag har uppfattat är "power-save" och "off" samma sak.janc skrev:
Det jag menade med spak var just en spak där On är på och Off är av som vilken strömbrytare som helst. Är kameran på men har gått ner i viloläge så ska den stänga av sig helt när jag för spaken till Off - inte mer komplicerat än så....
freolo skrev:
Som jag har uppfattat är "power-save" och "off" samma sak.
.....
janc skrev:
Många modeller blir det.... Funderar på hur denna ska positioneras på marknaden jämfört med A2.
Jag använder filmfunktionen lite regelbundet. Jag funderade på att köpa en DV-kamera, men eftersom jag inte ställer några krav på filmkvalitet så tycker jag det räcker att ha funktionen i en "stillbildskamera". Det gör dock att jag INTE behöver bättre kvalitet än vad jag redan har i A2:an. Gjorde bl.a. en skidfilm från Alperna i vintras. (Dock med Olympus:en)janc skrev:
Noterar att man utökat med ett filmläge till, uppenbarligen bedömmer man att detta är intressant för konsumenten. Någon som regelbundet använder filmfunktionen?