alfin
Aktiv medlem
Vad tycker du själv om det gäller trovärdigheten i en review, jämfört med de reviews du anser är "usla"? Tror du det finns någon 'bias' i utvärderingen?Jag vet är det något konstigt med det?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker du själv om det gäller trovärdigheten i en review, jämfört med de reviews du anser är "usla"? Tror du det finns någon 'bias' i utvärderingen?Jag vet är det något konstigt med det?
Vad tycker du själv om det gäller trovärdigheten i en review, jämfört med de reviews du anser är "usla"? Tror du det finns någon 'bias' i utvärderingen?
Detta är väl bara en genomgång av en förproduktions A7IV, det nya mot äldre modellen. Han berättar tydligt både i början och slutet att han är Ambassadör för Sony.
Den trovärdigheten är i mina ögon betydligt högre hos Galer än i princip allt annat som brukar sägas och okritiskt upprepas i all evighet om Sony-kameror och den emanerar ur den killens kunskap som han har visat många gånger att han har och väldigt många andra saknar.
Tillhör du de som konsekvent sorterar bort allt som det står en företagslogga vid utan att ens bemöda dig om vad de faktiskt försöker förmedla?
Det innebär väl i så fall att du aldrig läser någon användarinfo what so ever antar jag. Visst man kan ju alltid killgissa sig fram i livet och många gör ju just det med varierande framgång, Problemet är bara att en kamera som A7IV är så galet bemängd med funktioner att der är en väldigt osäker metod att lära sig dessa den vägen.
Nä du Lars jag måste nog säga att det är synd att du inte kan se en instruktions- eller funktionsöversiktsvideo för vad den är. Vad består denna bias av i Galers video som du verkar så rädd för att du ska bli utsatt för?