KGS
Aktiv medlem
Liza skrev:
Följande Forumfråga fick mej att bli verkligen fundersam.
Kreativt svar du gav grabben Liza ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Liza skrev:
arleklint skrev:
Det jag vill komma till är att jag tror att dyr teknik i form av omfångsrika ljusstarka zoomar, som iofs är balla, kan hämma bildseendet. Risken är att man inte utnyttjar brännvidder avstånd och perspektiv på bästa sätt. Risken är att man förslöas, står still och vrider.
arleklint skrev:
Det jag vill komma till är att jag tror att dyr teknik i form av omfångsrika ljusstarka zoomar, som iofs är balla,
fjalstal skrev:
Ibland är det inte så dumt att behöva skubba omkring lite för att hitta "rätt" vinkel på en bild.
sagan skrev:
Vad är grejen för dig då?
Då måste du vara rädd för ganska mycket i din tillvaro. Tänk på all fiske, data och golfutrustning som handlas av glada amatörer. Sen är väl knappast alla som äger en stereo duktiga på att tonsätta låttexter.Liza skrev:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=15774
Alltför ofta kommer det liknande frågor och jag tycker det är en smått skrämmande (för att inte säga ganska löjlig trend) att först skaffa högteknologisk kamera - inte ens ha grundläggande hum om foto och sedan (i princip) begära av FS medlemmar att överta ansvaret för hur och var kunskap kan inhämtas.
Ja det är för jäkligt. Gud vad vi utnyttjas och vilket ansvar vi lastas över;-)Liza skrev:
jag tycker det är en smått skrämmande (för att inte säga ganska löjlig trend) att först skaffa högteknologisk kamera - inte ens ha grundläggande hum om foto och sedan (i princip) begära av FS medlemmar att överta ansvaret för hur och var kunskap kan inhämtas.
Liza skrev:
Väntar bara på frågan om var avtryckarknappen sitter - would just make my day ))
Liza skrev:
Synd att inte ett stelbent forum som Internet kan HANTERA ironi och cynism - stor nackdel.
Väntar bara på frågan om var avtryckarknappen sitter - would just make my day ))
varför inte bara skriva *ironi* ?Liza skrev:
Finns det någon typ smiley för "ironi"
..tråkigt..sagan skrev:
varför inte bara skriva *ironi* ?
Liza skrev:
Finns det någon typ smiley för "ironi"?
OK, om det inte behövs mera så....Liza skrev:
..........................
Sonnaren skrev:
OK, om det inte behövs mera så....
Fråga: Var sitter avtryckarknappen???