ANNONS
Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu kände jag mig tvungen att för första gången på månader ha kameran med mig på stan. Någon önskade en svår bild, så jag försöker med den här :)

Bilagor

• bittr.jpg
    bittr.jpg
    30.6 KB · Visningar: 330
ja, det var ju blixtsnabbt :) lätt som en plätt för någon då! Men om jag fattat detta rätt så måste man masa sig dit och ta en bild också ;) (om man inte har nån i arkivet)

Här kommer bilden, som fanns i mitt arkiv. Den var tänkt till detta forum, men nu är ju det kört.
Välkommen till forumet Gustav.

Bilagor

• pict0110 webb.jpg
    pict0110 webb.jpg
    14 KB · Visningar: 296
OK, här kommer den.

Jag åker bort några dagar, så jag lämnar över till Anders att godkänna rätt svar.

Bilagor

• pict0014webb.jpg
    pict0014webb.jpg
    5.1 KB · Visningar: 278
Jag vet, Jag vet, men hur ska jag kunna lägga upp och samtidigt rätt mig själv, känns lite jävig, dessutom har ju Håkan berättat svaret för mig..... nej inte i Gästboken, så det är ingen idé att kolla där.....

Kanske är det Gustafs tur, om han hinner vill säga, ibland går det fort ibland tar det längre tid, Håkan får ge en ledtråd när han kommer tillbaka om ingen löst det innan dess....

// Anders

Bild tagen imorse 06.30...*gääääsp*
Hoppas det nu är rätt bara...vattentornet på Fredriksdal?

Bilagor

• utmaning_vattentorn.jpg
    utmaning_vattentorn.jpg
    40.3 KB · Visningar: 239
Johan har helt rätt, snyggt fångat, därmed får du bege dig ut igen för att finna nytt motiv att låta oss andra få ta del av,,,,, eller bee dig in i datorns inre för att finna någon gammal bild för ändamålet.....

// Anders

större bild kan jag inte förrän ikväll...men en ledtråd kan jag bidra med...

Koncentrera er på punkterna som knyts samman...

Är på väg, det tar en stund från Åstorp...

NEjdå, jag var på väg in till stan i onsdags (var det väl?) men det blev inställt. Tror jag vet vilken byggnad, sen ska man hitta platsen, men jag har en idé där. Får väl se om jag hinner dit före någon annan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar