Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Klurigt värre, den byggnaden har man ju sett flera gånger både både genom lins och inte.... ändå var jag inte änns i närheten....

// Anders
 
Nej, hade inget på lager, men jag ska försöka hinna ut en runda på förmiddagen imorgon och ta en bild. Och klurigt ska jag försöka få det att bli! ;-)
//Alice
 
Jag tror att det är en av dom gammla militär barrackerna vid Kavaleristen på Västra Berga.

\Rogs
 

Bilagor

  • my_guess4.jpg
    my_guess4.jpg
    24.4 KB · Visningar: 233
Jag har inte glömt bort att lägga in en bild, vill bara att det inte blir en hast bild så den kommer under dagen.. Håll ut ;)

\Rogs
 
Här kommer nästa bild. Fotograferat idag.
\Rogs
 

Bilagor

  • guesswhere4.jpg
    guesswhere4.jpg
    40.1 KB · Visningar: 357
Vissen bild, men...

Ingen vidare bild, men man kan se _ungefär_ vad den föreställer.

Bilden är tagen på Maria Park, kapellets dörr!

/Mats
 

Bilagor

  • hbg_utmaning0115.jpg
    hbg_utmaning0115.jpg
    19.3 KB · Visningar: 348
Oj antingen är Mats attans alert eller så var det alldelles för enkelt, jäkligt bra jobbat Mats tycker ialla fall jag, för det är helt rätt.

Får vi se vad du kan utmana med. ;)

\Rogs
 
Ny bild!

Har ingen aning om den här bilden är knepig eller lätt. Jag gör ett försök!
 

Bilagor

  • utm.jpg
    utm.jpg
    24.2 KB · Visningar: 329
Känner att jag varit allt för inaktiv i tråden på sista tiden och var tvungen att lägga ett inlägg.... men denna bilden var en svår nöt

// Anders
 
Ledtråd!

Ok, kanske knepigare än jag trodde. :)
Tips: vad är det som är avbildat? Finns utanför ett hus som hör ihop med motivet.
 
Re: Ledtråd!

msse skrev:
Ok, kanske knepigare än jag trodde. :)
Tips: vad är det som är avbildat? Finns utanför ett hus som hör ihop med motivet.

Jamen den är ju solklar...det är en en dvärg och det är taget utanför "gör-om-mig-till-dvärg-hustet"...
 
Hmmmm, tankarna på ett hus finns, ska se om jag kommer förbi där jag kan tänka mig att det är....

// Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.