Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tänkte parkeringsgarage, men kunde inte komma på vart..... synd att jag inte körde den vägen i helgen när jag skulle till Västhamnen.....

// Anders
 
Alice är ju en kultiverad person, så det bör det vara något kulturobjekt, eller hur?

// Anders
 
Snyggt, verkar vara rätt, hoppas vi får bekräftelse och en ny bild snabb, har hela dagen på mig att leta, dessutom fint väder......

// Anders
 
Platsen (som jag inte vet vad den heter) som har en fontän och ligger mittemot Jacob Hansens Hus.
 
Nä nu tänkte jag fel. Det ligger på andra sidan gatan men en bit söder ut från Jacob Hansens hus.
//Alice
 
Å ni är ju så himla duktiga här så jag blir mållös :) Jag kom på att jag kanske borde lägga upp bilden innan jag somnar i gryningen, så att de morgonpigga kan få uppgiften.
 

Bilagor

  • jbodal0046.jpg
    jbodal0046.jpg
    25 KB · Visningar: 258
Kakelgasten skrev:
Tips till nästa gång...döp inte filnamnet så att det accosierar till platsen...;-)

Fast det kanske var liten ledtråd?

Kommer ny bild imorgon.

VA!? är ni såna luriga detektiver. Själv har jag bara suttit o glott på bilderna :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.