Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
SirPeter
Aktiv medlem
Jag tog vägen förbi I15's byggnader förra helgen när jag var ute med lilla vovven och tog detta kort, dock inte i korrekt vinkel eftersom det var lite svårt att dels minnas exakt hur det var taget och samtidigt få vovven att fatta att jag inte ville leka.
Bilagor
macmolarin
Aktiv medlem
Jag kan försöka vara lite på igen.
beredix
Medlem
Jag ska försöka haka på iaf. Jag tror jag vet var den där örnen sitter och ska ta en runda dit ikväll.
Borde ju finnas underlag för att få igång den här igen. Snabb sökning gav 165 medlemmar i borås, plus/minus inaktiva & folk med annan ort som finns i närheten. Tricket är väl att få dem att se tråden bara, antagligen inte alltför många som tittar i Resor och resmål.
Borde ju finnas underlag för att få igång den här igen. Snabb sökning gav 165 medlemmar i borås, plus/minus inaktiva & folk med annan ort som finns i närheten. Tricket är väl att få dem att se tråden bara, antagligen inte alltför många som tittar i Resor och resmål.
SirPeter
Aktiv medlem
Bluedude
Aktiv medlem
Sover?
Det var enormt länge sedan jag var inne på denna tråden, som jag själv faktiskt startade en gång i tiden. Har varit utan kamera ett tag en idag skall jag hämta hem min nya som är en Canon Eos 500 D. Blir kul att ha en kamera igen.
Finns det något intresse av att väcka upp tråden igen eller skall vi låta den sova vidare?
Det var enormt länge sedan jag var inne på denna tråden, som jag själv faktiskt startade en gång i tiden. Har varit utan kamera ett tag en idag skall jag hämta hem min nya som är en Canon Eos 500 D. Blir kul att ha en kamera igen.
Finns det något intresse av att väcka upp tråden igen eller skall vi låta den sova vidare?