Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Så svårt?

Ok, lite fler ledtrådar:

Bilden är på en pelare som står utanför en byggnad som hör ihop med motivet. Byggnaden är gammal och inrymde krassliga ungar.
 
Ursäkta grymt kass bild tagen från bilen, men den föreställer gamla barnsjukhuset på Bergaliden. Kan det vara rätt?
 

Bilagor

  • barnsjukhuset.jpg
    barnsjukhuset.jpg
    26.7 KB · Visningar: 201
Jag bor i Halmstad, men tog den här bilden i Helsingborg. Nåväl, litet utanför (för att underlätta svaret)
Bilden är originalformatet, inte beskuren.
/Fred
 

Bilagor

  • 040513131256_174r.jpg
    040513131256_174r.jpg
    40.8 KB · Visningar: 279
OK Mats, bild kommer....

Fredrik! Välkommen till denna tråd! Fin bild du tagit, men jag måste förtydliga vilka regler som gäller här.
När någon (som gissat rätt på föregående bild)postat en utmanarbild, ska man leta upp samma plats och själv ta en bild på samma ställe. Man kan alltså inte svara med att enbart skriva in svaret. Den som först postar en liknande bild från rätt plats startar nästa utmaning.
Hälsningar Alice
 
Beklagar. Missuppfattat reglerna. Trampat i klaveret, m.a.o.
Det var inte meningen att störa.
Ha det kul i fortsättningen.

/Fred
 
Senast ändrad:
Inte alltid så lätt att veta vilka regler som gäller om man inte varit med innan, och du är varmt välkommen att deltaga här!
/Alice
 
Reglerna står på första sidan...inte så lätt at veta...du är välkommen att vara med...vi väntar på ny bild Alice...?
 
Hmm, själv har man haaft en släng av magsjuka och inte kunnat vara ute och leta :(

.. men känner mig redo för en ledtråd så jag kan knäppa bilden....

// Anders
 
har just hittat tråden, och bara skummat lite. Jag vet inte om denna duger...Men den är i alla fall från samma ställe :)
 

Bilagor

  • ansikt.jpg
    ansikt.jpg
    47 KB · Visningar: 170
Snyggt, Camilla! Bilden är från Maria-kyrkan. Då var det din tur att utmana oss med en ny bild.
/Alice
 
Åhhh, där ser man, ytterliggare en bild ifrån Mariakyrkan, får se vad Camila har för trevligt bidrag....

// Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.