Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
pojkar och flickor, är det ingen som har en aning om var min bild är tagen??? kan ge en ledtråd till då, i närheten finns ett dagis och inte långt därifrån en "båtfirma", fortfarande på trandared...
 
Jodå, jag vet var den finns men har inte haft tid än bara. Först till helgen har jag vägarna förbi området.


Det vore lite kul att veta vilka som fortfarande är aktiva i tråden. Verkar inte vara så många kvar tyvärr.
 
Jag följer tråden, men har haft jäkligt mycket att göra så jag har inte haft tid att åka runt innan / efter jobbet och leta (är inte så bra på Borås-geografi).
 
jag e fortfarande kvar men har pendlat så mycket mellan stockholm å borås senaste 3 månaderna att jag inte riktigt hunnit jaga i borås. kommer dock igen så snart jag vet hur mitt arbetsschema ser ut efter sommaren. när jag vet hur mycket jag skall jobba i borås å hur mycket jag blir i stockholm.
 
på trandared, nära ett dagis, pulkabacke och en båtdelsfirma...
kommer det inte upp någon bild under dagen, tar jag en ny bild imorgon och lägger upp....
 
Nepp, nu är det dags för en ny bild... Kan vara svårt att få med motivet på bilden, men jag vill ha en bild tagen "i rätt riktning" och från samma ställe iaf....
 

Bilagor

  • test.gif
    test.gif
    85.2 KB · Visningar: 221
Det bör vara här den bilden är tagen, dvs från parkeringen utanför Krokhallsbergets garage.
 

Bilagor

  • img_0024.jpg
    img_0024.jpg
    41.8 KB · Visningar: 212
Om ovanstående var korrekt så är det denna som blir den nya bilden att leta upp.
Ursäkta för kvaliten på de båda, det var en gammal sunkig kamera jag hade med mig idag.
 

Bilagor

  • img_0025.jpg
    img_0025.jpg
    57.6 KB · Visningar: 210
Okej, här kommer en ledtråd då det har gått en vecka. Tittar man från där jag tog bilden och något åt höger samt på andra sidan gatan så hittar ni en utmaning som fanns för ganska exakt ett år sedan.
 
jag plockar den imorgon när jag har med mig kameran för en gångs skull.... fast ja kommer antagligen inte kunna lägga ut den förrän på lördag kväll/söndag, så ni andra har fortfarande en liten chans.... (om det nu finns några andra kvar??? :s)
 
här kommer bilden, Sol, vind och vatten tror jag att statyn heter, står i hörnet vid borås energi/McEvans...
 

Bilagor

  • xaz.jpg
    xaz.jpg
    86.4 KB · Visningar: 187
är vid en skola, kolla skylten till höger...

Vad ska vi göra för att få lite fart i den här tråden igen? tycker att det är riktigt tråkigt när man får vänta typ 2 veckor innan någon svarar...

hur?

/tobias
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.