Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
FunkerSven
Aktiv medlem
Inga problem. Valsen återfinnes utanför textilmuseumet.
Jag måste dock erkänna att jag i skrivande stund inte har någon ny utmaningsbild redo, och jag kommer troligen att änga de närmaste dagarna i Ulricehamn för att jobba med Sjuhäradsfestivalen (weeeee gratisreklam), så om det är någon annan som har någon utmaning de vill publicera, så är det fritt fram, i annat fall så fixar jag nog en ny bild på Söndag.
Jag måste dock erkänna att jag i skrivande stund inte har någon ny utmaningsbild redo, och jag kommer troligen att änga de närmaste dagarna i Ulricehamn för att jobba med Sjuhäradsfestivalen (weeeee gratisreklam), så om det är någon annan som har någon utmaning de vill publicera, så är det fritt fram, i annat fall så fixar jag nog en ny bild på Söndag.
Bilagor
SirPeter
Aktiv medlem
Okej, det får tydligen bli en ledtråd här verkar det som.
Till höger om mig, när jag tog denna bild, så hade jag en av utmaningarna som vi hade i början av juni. Det är bara ett stenkast ifrån den utmaningen samt att minst två andra nyligen aktuella utmaningar finns inom några hundra meter.
Till höger om mig, när jag tog denna bild, så hade jag en av utmaningarna som vi hade i början av juni. Det är bara ett stenkast ifrån den utmaningen samt att minst två andra nyligen aktuella utmaningar finns inom några hundra meter.
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
T. Guldstrand
Aktiv medlem
Du får snabba dig lite Peter, annars plockar jag den på väg hem från träningen, får dock bli mobilkameran, då den stora är "lite" svår att få ner i vätskeryggsäcken...
bild kommer ikväll
bild kommer ikväll
T. Guldstrand
Aktiv medlem
T. Guldstrand
Aktiv medlem
T. Guldstrand
Aktiv medlem
ingen som har ngn idé om var det kan vara, dags för en ledtråd snart?
T. Guldstrand
Aktiv medlem
nu tror jag att det är dags för en ledtråd...
Objektet på bilden är beläget på trandared, hjälper detta?
Objektet på bilden är beläget på trandared, hjälper detta?