Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Undersökning Canon Cashback. Läs första innan du svarar.

Produkter
(logga in för att koppla)
Köpte Canons 60mm macro glugg. skickade sedan in alla papper och kvitton. Väntade sedan ca 3 veckor sedan satt pengarna på kontot.
 

Bilagor

  • 60mm-2.8.jpg
    60mm-2.8.jpg
    33.5 KB · Visningar: 223
Jag har också fått tillbaka mina pengar via cach back de gånger jag utnyttjat det, även om det har tagit lite tid.

Det jag förundras över denna gång är cash backen på 40D. Jag köpte min för en vecka sedan, men tydligen får jag inte någon cach back eftersom den ska vara köpt tidigast 1/10. Märkligt.
 
Alternativ 2. Vid två tillfällen, en för 17-40 4L och en för 24-70 2.8L. Pengarna kom in för 17-40 efter 5 telefonsamtal och 5 månader. Den sista tog ca 3 månader utan att ytterilgare kontakter togs.
Det enda jag tycker är dåligt är att de ska behöva ta så lång tid att man nästan glömmer bort ärendet innan pengarna trillar in.
 
Alt 2
- 300D (pengar+CF kort om jag inte minns fel) - tog 3-4 veckor.
- 400D ett CF kort (512MB) dök upp efter ca 3 veckor.
 
2.

Gäller bara att hitta sin banks IBAN,brukar stå på Bankens hemsida.


IBAN. Ny standard för Kontonummer vid betalningar till och från utlandet inom Europa och Norden. Ett IBAN består av Landkod, Kontrollsiffror, Bankkod och fullständigt kontonummer. IBAN förenklar en betalning till utlandet samt minskar tid och kostnad för mottagaren. Läs mer om IBAN på nedanstående länk.


frågan är om de kommer att betala ut pengar för en 40D köpt innan de kom med Cashbackerbjudandet.

Brukar gå att beställa kuponghäftet gratis , eller kan man köpa det på tex Tradera :) (Är en del som brukar försöka sälja de där)
 
Alt. 2. Fick pengarna efter ett par månader. Även jag fick ett CF-minneskort då jag registrerade mig hos Canon, trots att erbjudandet egentligen gått ut. Mycket nöjd!

Mvh/Pär
 
Senast ändrad:
Canon1022 skrev:
Brukar gå att beställa kuponghäftet gratis , eller kan man köpa det på tex Tradera :) (Är en del som brukar försöka sälja de där)
Kupongerna fyllde ingen funktion annat än som reklam för kampanjen och lyckligtvis behöver man inte skicka med dem längre. Förhoppningsvis upphör därmed också försäljningen av kuponger utan värde.
 
Alt 1.

Kändes inte aktuellt att gå igenom en massa trassel för så några procent i vinst. Skulle inte heller importera för att spara.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.