Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Irriterande.................

videochild skrev:
Jag vet inte vad Roger har att säga men jag är ganska irriterad jag också.... Bosse har nämligen kommit hem till mig igen...

jag har försökt nå Magnus men utan resultat...

Men du Lars... det är inte så att det är Bosse nummer 1 som har dykt upp hemma hos dig då?

Står det ingen avsändare på brevet du fick?

videochild skrev:
Vet inte... kan så vara! Finns det då en till Bosse ute på vift?

Ja, det var ju någon som köpte en ny Bosse efter att han varit hos Johan Ström väldigt länge. Johan är inte medlem längre på fotosidan (ber om ursäkt ifall jag far med osanningar). Kanske har Johan skickat Bosse till dig.

chajo skrev:
Ja, det var ju någon som köpte en ny Bosse efter att han varit hos Johan Ström väldigt länge. Johan är inte medlem längre på fotosidan (ber om ursäkt ifall jag far med osanningar). Kanske har Johan skickat Bosse till dig.

Johan blev ju avstäng efter brott mot reglerna och när han haft Bosse flera evgheter och ingen fick tag i honom köpte jag en ny Bosse. Men OM det är Bosse nr 1 som dykt upp hos Lars nu (vilket kan stämma eftersom Lars var näste man efter Johan) så var i h-e är MIN Bosse då???

Alltså jag fattar inte vad som händer här längre?!?!?! Jag trodde det var "vuxna" människor som var med på den här resan?!?!?!
Det här verkar ju nästan som på dagisnivå nu!
Skärpning nu! Var är Bosse nr 2 och var är Bosse nr 1 egentligen på väg?

inte klokt att de ska vara så svårt att fota nallen sen skicka iväg han.
Jag hoppar av de hela, verkar ju som han aldrig kommer hit i vilket fall som helst.

Om nu Johaness Hansson har haft besök av Bosse så är det namnen efter honom som står på tur, mao:

22. Jan Lindahl, Sthlm
23. Sonny Mattsson, Enköping
24. Håkan Ringman, Borås
25. Roger Sundling, Rimbo

Så antingen mailar du, Lars till Jan och kollar hans adress eller så mailar Jan Lars och skickar sin adress.

Mvh

Håkan

Tog ner min bild då jag tycker det händer aldeles för lite och jag ville lägga upp en annan bild.

Jag ser inget nöje med detta längre. Tycker uppriktigt synd om dem som med stor entusiasm engagerat sig i att få Bosses resa genom Sverige till en rolig händelse. Nu skiter sig nästan allt pga några få som inte gör det lilla som förväntas.

Jag kan inte känna någon inspiration i Bosses resa längre men hoppas verkligen att ni som kämpar vidare skall förgylla Bosses resa genom detta fagra land.

/AnWi

Jag kan upplysa herskapet om att tanken finns på en ny sverigeresa med start när denna tagit slut eller läggs ner (vilket är åthelvete om det sker). Håller på att planera hur man ska göra för att slippa det som skett denna gång. Jag önskar ALLA lycka till och hoppas bosse får uppleva mkt på sin låååååånga resa runt detta land

Jag måste hålla med om att detta är för bedrövligt att Bosse inte kan få göra sin resa som han ska.
Jag förstår inte att man anmäler sig i huvud taget om att få ta hand om honom och sen bara fullständigt struntar i att fota och skicka vidare.
Helt otroligt!!!!
Sen undrar jag var bilderna är på dom han varit hos och som inte kommer upp?!!
Att starta en ny resa verkar i mina ögon meningslöst eftersom Bosse är resa nummer två efter Karlsson som inte heller funkar som den ska.
Jättetrist att det har blivit som det har,

man får försöka lära sig av detta och kanske ev att alla får lägga en slant till inköp av kossan rosa eller vad det nu blir. Då blir det folk som verkligen vill vara med. Jag vet inte men det kan vara en idé

vi får se hur det blir ska prata med Magnus ang vad han tycker om det så man inte kliver över någon

Kanske ni skall försöka med något mindre fysiskt stafettobjekt nästa gång, som inte behöver packas och skickas med posten? Kanske något med artistik ådra kan pyssla ihop en mall för tex ett litet pappersdjur, som man printar och pysslar ihop för att sedan fotografera. Kolla in tex http://www.kojiishikawa.com/english/paper_craft/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar